Service & Support Forum forside
  Her er du:   Netværk  >  Erfagrupper  >  Serviceledelse Øst
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Serviceledelse Øst

Tilmeld

Serviceledelse

Service er blevet en vigtig differentieringsparameter, og kundeoplevelsen har en markant indvirkning på forretningens succes eller fiasko. Erfaringen viser, at de udfordringer, som møder serviceorganisationerne, i vid udstrækning er de samme, uanset om der er tale om privat eller offentlig virksomhed, og uanset om der er tale om IT-service, kundeservice, borgerservice eller andre former for service.

Som en konsekvens heraf samler vi i denne erfa-gruppe alle serviceformer, og det er vores håb og forventning, at dette kan lede til en frugtbar udveksling på tværs.

Erfa-gruppen får en fast tilknyttet konsulent fra Westergaard, som tager sig af den faglige ledelse og facilitering, mens Westergaards administration tager sig af gruppens administrative opgaver.

Af praktiske årsager etablerer vi to grupper, en Øst-gruppe, som ledes af Marttin Stuart Nielsen, og en Vest-gruppe, som ledes af Anja Bredal. Se mere om disse herunder.

Målgruppe

Gruppen henvender sig til

  • Chefer og ledere
  • Teamledere
  • Nøglepersoner som f.eks. coaches og koordinatorer

Beskrivelse

Mulige emner for gruppens arbejde:
Der er mange emner, som kunne være relevante for gruppens arbejde, f.eks.:

  • Serviceledelse
  • Serviceprocesser
  • Målinger - f.eks. NPS, KPI, SLA 
  • Kunderejser
  • Medarbejderudvikling
  • Kvalitetssikring
  • Kundeloyalitet

Listen er lang og ovenstående er ikke udtømmende. Du er selv med til at definere, hvad møderne skal indeholde, så du er sikret bedst muligt udbytte hver eneste gang.
Dertil er selve erfaringsudvekslingen en væsentlig del af møderne. Westergaards garvede facilitatorer styrer diskussionen, så emnerne bliver behandlet effektivt og med optimalt udbytte.

Form

Gruppen beslutter sin egen arbejdsform. Indholdet kan f.eks. bestå af faglige/teoretiske indlæg fra eksterne foredragsholdere samt praksisbaserede indlæg fra deltagerne selv.

Du kan deltage gratis på første møde for at se, om det er noget for dig. Ønsker du herefter at fortsætte i erfa gruppen, kræver det medlemsskab af Westergaard.

Facilitatorer

Anja Bredal Anja Bredal er service management konsulent med en fortid som chef for en række danske og udenlandske kundeservicefunktioner.
Marttin Stuart Nielsen

Marttin Stuart Nielsen har stor ledererfaring fra danske kundeservicefunktioner, både fra frontline og back office.

 

Tilmeld
Siden hentes. Henter siden ...
data