Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Service Desk og IT-Service 2017
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

LinkedIn Service Desk og IT Service


 

Attraktiv eksponering på konferencen Service Desk og IT Service 2017?

Ønsker du en stand på konferencen?

Så kontakt ssn@westergaard.dk 
Steen Sverker Nilsson
på telefon +45 45 88 12 16 eller på
mobil +45  25 56 12 36
 

 

 

Service Desk og IT Service 2017

Konference den 28. - 29. november på Scandic Copenhagen

Årets store konference er på vej.

Vi har tidligere annonceret keynote speaker Paul Wilkinson, Gamingworks, Holland, med et indlæg med titlen IT-Service from Hell to Heaven.

Mange nye indlæg er på vej, og vi giver dig en lille forsmag herunder:

Robotternes indtog i it-afdeling og service desk, nu!
Robotics, artificial intelligence og machine learning er ord for det samme: Kunstig intelligens, som med adgang til historiske data kan give svar på det meste. På konferencen møder du ServiceNows Intelligent Automation Engine og IBMs Watson. Du hører, hvordan teknologien fungerer og hvordan den anvendes i IT-afdelinger og Service Desks. Og du får case eksempler, som demonstrerer, at kunstig intelligens nu er virkelighed og ikke sort magi.


Paneldiskussion: 3 femtrædende IT-chefer diskuterer, hvordan man sætter IT på dagsordenen på ledelsesgangen

DevOps er det nyeste ITSM-framework. Kom og find ud af, hvorfor mange vil fejle, medmindre.. Få hands-on på DevOps og udforsk, hvad DevOps handler om og kan bruges til.

Flere og flere brugerhenvendelser digitaliseres og håndteres urørt af menneskehånd via kanaler som online chat, knowledge databases, mobile apps, self service, traffic light dashboards m.m. Hør Paul Andersson berette om, hvad det har betydet for Service Desken i Computacenter i England.

Service Excellence, nu også i IT-afdelingen. Engang var det tilstrækkeligt at være en dygtig tekniker. Det er det ikke længere. I en stor workshop giver vi dig mulighed for at prøve kræfter med excellence-fremmende foranstaltninger.

Major Incidents kan lukke virksomheder, og flere og flere gør noget ved det. ARLA har været tidligt ude og er leading edge i Danmark. På konferencen vil Peter Rechnagel give dig et indblik i ARLA's tanker og metoder.

Event Management handler om at være på tæerne, at gribe driftsmæssige afvigelser i opløbet og gerne så automatisk som muligt. Bettina Bornø fortæller på konferencen, hvordan SKAT har grebet opgaven an.

Thomas Kvist Jakobsen fra FORCA fortæller om, hvordan servicehenvendelser automatiseres, såvel i grænsefladen mod kunderne (wizards m.m.) som i den efterfølgende fulfilment proces.

Service Desk i en brydningstid. Meget er under forandring, og det kan være svært at se, hvor udviklingen går hen. Caspar Miller fra Westergaard kigger i krystalkuglen og giver sine bud.

Meget mere er på vej. Udnyt Early Bird-tilbuddet og tilmeld dig nu!

Tilmeld

Top

 
Tid & sted

Dato

Tirsdag den 28. november 2017, kl. 8.45 - 17.30/22.00

Onsdag den 29. november 2017, kl. 8.45 - 16.30 

Sted

Hotel Scandic Copenhagen
Vester Søgade 6
1601 København V

Tilmeld

 
Pris

7.190 kr.* / 7.990 kr.

EARLY BIRD
til 15. september:
 6.390 kr

Er I 3 deltagere eller derover, så kontakt Steen Sverker Nilsson på ssn@westergaard.dk
+45 25 56 12 36 for tilbud.

* Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er i DKK ekskl. moms
 
Siden hentes. Henter siden ...
data