Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Service Desk og IT-Service 2017  >  Mød udstillerne
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Mød udstillerne

På konferencen vil der løbende være mulighed for at besøge udstillerne og få vist de bedste produkter og løsninger i markedet.

Hold også øje med de udstillere, som præsenterer en kundecase og derigennem fortæller om, hvad deres løsning kan.

 

Guldudstillere

Topdesk

TOPdesk er én af Europas førende Service Management-udbydere. Over 5.000 kunder arbejder i TOPdesk og beskriver den brugervenlige og intuitiv standardløsning som én af de primære styrker. Læg dertil de mange udvidelsesmoduler og den unikke licensmodel, som giver den optimale løsning i forbindelse med et Shared Service Center.

TOPdesk beskæftiger over 500 ansatte, herunder over 100 udviklere. Vi har lokal dansk supportafdeling, ligesom alle konsulenter er danske.

www.topdesk.com/dk/

ServiceNow

ServiceNow is changing the way people work. By placing a service-oriented lens on the activities, tasks and processes that make up day-to-day work life, we help the modern enterprise operate faster, better and more scalable than ever before.

As the enterprise cloud company, ServiceNow provides a service model that defines, structures and automates the flow of work, removing emails and spreadsheets from the process to streamline the delivery of services.

www.servicenow.com

BusinessNow

BusinessNow er et dansk konsulenthus med speciale i at effektivisere og automatisere processer og leverancer inden for Service Management. BusinessNows arbejde dækker hele service-livscyklussen, fra idé og strategi til design, implementering, drift og løbende forbedringer.

BusinessNow er med pt. 35 medarbejdere den største dedikerede ServiceNow partner i Norden. Med kontorer i Søborg, Odense og Aarhus er BusinessNow landsdækkende i Danmark.

www.businessnow.dk

www.WESTERGAARD.dk

Westergaard gør det svære let.
Vi arbejder med IT-service og kundeservice, og vi hjælper vores kunder med governance og processer, service management værktøjer, uddannelse og certificering.

Vi har gjort det til et speciale at omsætte vores erfaringer fra mange kunder til færdige, operationelle løsninger, som betyder en hurtig, sikker vej til målet.

Løsninger der dur og uden bøvl.

www.westergaard.dk

RES is now ivanti

Ivanti forandrer måden brugere benytter Services gennem proaktiv, sikker og automatiserede leverancer, samt returnering af Services, med fokus på den gode brugeroplevelse. Ivanti hjælper IT med at møde forventningerne fra forretningen og det stigende krav fra brugerne om bedre og hurtigere service.

Ivanti roser sig af at have adskillige patenterede teknologier, en hurtig time-tovalue og en overlegen kundesupport for mere end 2.500 virksomheder i verden.

For yderligere information, se www.res.com, kontakt din foretrukne Ivanti partner, eller følg opdateringer på Twitter @ressoftware.

www.res.com

Clever Choice

Clever Choice er en ung virksomhed, der bygger på lige dele stærke kompetencer og værdier.
Clever Choice har fokus på IT Service Management.

Vi tror på en langsigtet relation og det at hjælpe med at gøre livet lettere for vores offentlige og private kunder og sikre "value for money".

Vi udfordrer vanetænkning og tilbyder sparring, salg og teknisk konsulentassistance så vores kunder opnår bedre projekter. At modarbejde bureaukrati og “sådan plejer vi at gøre”, er hvad Clever Choice er skabt til.
Vi leverer ITSM projekter baseret på Cherwell Service Management. Cherwell’s Service Management er en af de hurtigst voksende ITSM løsninger på markedet. Den udvikling vil vi sikre fortsætter.

www.cleverchoice.dk

 

Sølvudstillere

Efecte

Efecte er en nordisk softwarevirksomhed. Efecte leverer Service Management-løsninger til styring af virksomhedens IT – og forretningsprocesser, herunder selvbetjening, identitet og adgangsgodkendelse. Vores software og services er udviklet til afvikling lokalt eller cloud-baseret.

Efecte er repræsenteret i Finland, Sverige, Danmark og Tyskland. Efecte betjener i øjeblikket mere end 200 kunder i Europa. Virksomheden er grundlagt i 1998 og har sit hovedkontor i Espoo, Finland.

www.efecte.com

SysPeople

Hos Syspeople finder du specialister inden for Service Management, med udgangspunkt i ServiceNow og Microsofts produktpalette.

Med specialistviden inden for Service Management, overvågning og automatisering tilbyder Syspeople en integreret løsning, der kan gøre hverdagen nemmere for både din drifts- og serviceorganisation samt dine brugere. Syspeoples fokus er at sikre dig maksimalt udbytte af din Service Management løsning.

www.syspeople.dk

Recordit

I et moderne Kunde- og Kontaktcenter stilles der høje krav til medarbejdernes evner, effektivitet samt produktivitet.
Gennem optagelse af kundesamtaler kombineret med Kundetilfredshedsmålinger, får I adgang til et meget værdifuldt redskab til at sikre en god kvalitet og oplevelse i hver enkelt kundekontakt, og dermed langt mere tilfredse kunder.

Vort RECORDIT Value samler alle kompetencer fra foranalyse og kravspecifikationer til rådgivning, implementering og ikke mindst træning, uddannelse og opfølgning - til at opnå den maximale værdi af investeringen.

www.recordit.nu

Nexthink skaber mulighed for at optimere slutbrugerens IT oplevelse samt øge synligheden af IT organisationen. Som bekendt skaber tilfredse og effektive medarbejdere mere tilfredse kunder. Nexthink indsamler data om slutbrugeres IT oplevelse for at kunne forhindre, analysere, afhjælpe problemer og generelt optimere IT hverdagen for forretningen.

Sammen med diverse ITSM løsninger er Nexthink fundamentet for optimering af support processerne og for at flytte IT Support fra at være reaktiv til at blive proaktiv. Derudover anvendes Nexthink data til en lang række andre områder inklusive risikostyring & sikkerhed, brandslukning, indkøb og transformations projekter generelt.

Nexthink har i dag ca. 900 kunder globalt.

www.nexthink.com

 

Siden hentes. Henter siden ...
data