Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

 

 

 

CSM Pro - for Service Desk medarbejdere

Gratis seminar i september og november 2018 på Frederiksberg

På dette seminar giver vi et indblik i de tre tilgange, som vi uddanner i på vores CSM Pro (Certified Customer Service Management Professional) forløb for Service Desk medarbejdere. 

Vi introducerer jer for metoder og værktøjer, som er let anvendelige og værdiskabende i hverdagen.

  • Fra kurset Struktureret Problemløsning (tidligere Effektiv Problemløsning) taler vi ind til spørgeteknik, som giver Service Desk medarbejderen mulighed for hurtigere at komme til sagens kerne i en brugerudfordring. Der kan effektivt nås frem til mulige workarounds eller mere komplekse løsninger på problemstillingen. 
  • Vi arbejder med afsendelse og modtagelse af problemstillinger, hvor vi med IT-Service Excellence værktøjerne lærer jer at ramme plet med jeres kommunikation til og med brugeren. Herved opnås en større brugertilfredshed i form af behandlingshastighed og serviceoplevelse.
  • Effektiv forandring og forankrings kurset, som giver læring omkring forandringshåndtering i praksis, snuser vi også til på seminaret. Der arbejdes med accept af forandringer for opnåelse af maksimal tryghed på arbejdspladsen, og vi taler om forankring, så ændringer og optimeringer sikres implementeret med størst mulig succes.

Om oplægsholderen

Marttin Stuart Nielsen har stor ledererfaring fra danske kundeservicefunktioner, både fra frontline og back office.

Vi glæder os til at se Jer på seminaret i maj, september eller november 2018!

CSM Pro certificering

CSM Pro er Westergaards certificeringsforløb for Service Desk medarbejdere. Forløbet afdækker målrettet service og kommunikationskompetencerne og består af 3 kurser af høj, gennemprøvet kvalitet, der kan anvendes af alle IT supportere – såvel erfarne som uerfarne:

1. HDI® Support Center Analyst
2. Struktureret Problemløsning
3. IT-Service Excellence

Du kan opnå certifikatet og titlen: Certified Customer Service Management Professional (CSM Pro), når du har bestået de tre kurser.

Læs mere om CSM Pro her

 

Top

 
Tid & sted

Dato

Fredag den 28. september 2018
kl. 09.00 - 13.00

Tilmeld

Dato

Fredag den 16. november 2018
kl. 09.00 - 13.00

Tilmeld

 

Der serveres morgenbrød og efter seminaret en let frokost alle dagene.

Sted

WESTERGAARD A/S
Finsensvej 80A, 2.
2000 Frederiksberg

 
Pris

GRATIS SEMINAR

Seminaret er gratis!

Dog er der en begrænsning på max. tre deltagere pr. firma.

Først-til-mølle princippet gælder.

Afmelding

Ved afmelding senere end 7 dage før seminarstart opkræves et administrationsgebyr på 500 kr. ekskl. moms. Det er gratis at overdrage pladsen til en kollega

 
Siden hentes. Henter siden ...
data