Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

 

 

 

Customer Service Excellence

Gratis seminar: 15. maj 2018, Frederiksberg

Løft jeres service og kommunikationsniveau til nye højder!

Samarbejde, selvindsigt og servicefokus I medarbejdergruppen, skaber grobund for at sikre tilfredse og loyale kunder i Jeres forretning.

På dette seminar vil vi give Jer indsigt i, hvordan man kan arbejde med dette i praksis med vores Service Excellence værktøjer, og hvilke resultater tilgangen har skabt.

Medarbejdere i servicefunktioner kan blive endnu bedre til at ramme plet med deres kommunikation både internt og eksternt. Dette lærer man i kraft af Service Excellence metoden, hvor kommunikationen bevidst og kompetent, kan tilpasses den enkelte modtager ud fra deres præference for service og kommunikation.

Vi vil introducere Jer til de forskellige servicepræferencer og give jer indsigt i, hvordan de anvendes i praksis på telefonen, ved face to face kontakt og på skrift.

Med en underholdende tilgang og formidlingsform, vil vi berige jer med brugbar indsigt og værktøjer, uanset hvor velbevandrede I er indenfor service og kommunikation.

Om oplægsholderen

Marttin Stuart Nielsen har stor ledererfaring fra danske kundeservicefunktioner, både fra frontline og back office.

Vi glæder os til at se Jer på seminaret den 15. maj 2018!

Top

 
Tid & sted

Dato

Tirsdag den 15. maj 2018
kl. 09.00 - 13.00

Der serveres morgenbrød og efter seminaret en let frokost.

Sted

WESTERGAARD A/S
Finsensvej 80A, 2.
2000 Frederiksberg
 

Tilmeld

 
Pris

GRATIS SEMINAR

Seminaret er gratis!

Dog er der en begrænsning på max. tre deltagere pr. firma.

Først-til-mølle princippet gælder.

Afmelding

Ved afmelding senere end 7 dage før seminarstart opkræves et administrationsgebyr på 500 kr. ekskl. moms. Det er gratis at overdrage pladsen til en kollega

 
Siden hentes. Henter siden ...
data