Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

Download brochuren her

 

 

Få styr på dine leverandører med SIAM

Gratis seminar: 16. juni 2017, København

Service Integration and Management (SIAM) samler ydelser fra mange leverandører til én integreret helhed

De tider er forbi, hvor virksomheder købte de fleste af deres serviceydelser hos én leverandør. I dag indkøbes services i stigende grad fra et netværk af forskellige leverandører, og i takt hermed vokser udfordringerne med at få det hele til at spille sammen.

Forretningen (kunden) ser IT-afdelingen som sin (eneste) leverandør af IT-service, og den forventer, at IT-afdelingen har styr på serviceleverancen. Som Theodore Levitt engang sagde: ”People don't want to buy a quarter-inch drill, they want a quarter-inch hole”.

Men hvor mange har egentlig samlet styr på alle de services og leverandører, der er forudsætningen for, at IT-afdelingen kan levere? Hvor mange steder i værdinetværket kan noget gå galt, som kan påvirke leverancen til kunden? Har du styr på alle kontrakter og leverandører, og er der indgået samarbejdsaftaler med de leverandører, du ikke har kontrakter med?

Hvordan får du styr på services fra forskellige leverandører?

På dette seminar får du indblik i sammenhængene i SIAM, og du hører om, hvordan du bærer dig ad med at holde styr på services fra mange forskellige leverandører. Du hører bl.a. om:

  • Serviceintegratorens rolle og ansvar i SIAM-økosystemet
  • Sammenhængene mellem de enkelte elementer i SIAM-livscyklen: Discovery and Strategy, Plan and Build, Implement og Run and Improve
  • Hvordan du kan væve services fra forskellige leverandører sammen til velintegrerede, helstøbte ydelser til dine kunder
  • Hvordan du kan måle services end-to-end

Om oplægsholderne

Caspar Miller er service management konsulent og ITIL Expert, og han har senest arbejdet i roller som Major Incident manager, Situation manager og Problem manager i komplekse IT-miljøer med mange leverandører.

 

Søren Riis Westergaard er meget erfaren service management konsulent og ITIL Expert. Han har en fortid som IT-chef i forskellige danske virksomheder.


Vi glæder os til at se dig på seminaret den 16. juni 2017!

Top

 
Tid & sted

Dato

Fredag den 16. juni 2017

kl. 09.00 - 13.00

Der serveres morgenbrød og efter seminaret en let frokost.

Sted

Westergaard A/S

Finsensvej 80A, 2.

2000 Frederiksberg

Tilmeld

 
Pris

GRATIS SEMINAR

Seminaret er gratis!

Dog er der en begrænsning på max. tre deltagere pr. firma.

Først-til-mølle princippet gælder.

Afmelding

Ved afmelding senere end 7 dage før seminarstart opkræves et administrationsgebyr på 500 kr. ekskl. moms. Det er gratis at overdrage pladsen til en kollega

 
Siden hentes. Henter siden ...
data