Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Innovationsprisen
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Innovationsprisen

Westergaards nye Innovationspris går til det kontaktcenter, som med størst effekt har været nyskabende i forhold til sine kunder.

Prisen tildeles ud fra to kriterier, nyheds-værdi og effekt, hvor:

  • Nyhedsværdien vurderes i forhold til tidligere praksis i kontaktcentret eller praksis i branchen.
  • Effekten vurderes i forhold til oplevet eller dokumenteret effekt, f.eks. på omsætning eller kundetilfredshed.

Westergaards jury vurderer og scorer de indkomne forslag, og vinderen kåres under aftenarrangementet tirsdag den 20. marts 2018.

Alle kan indstille ét eller flere kontaktcentre, og man kan godt indstille sit eget kontaktcenter.

Kig dig omkring, spot innovatorerne og giv dem chancen for at vinde denne pris. 

 


 

Indstilling til Innovationsprisen

Sidste frist for at indstille er mandag den 5. marts 2018.

FØLGENDE INDSTILLES TIL INNOVATIONSPRISEN 2018

Alle felter markeret med Påkrævet skal udfyldes for at gennemføre indstillingen.


Hvilket kontaktcenter indstiller du til prisen?

Påkrævet

Med kontaktcenter menes alle former for kontaktcentre, herunder call center, hotline, borgerservice, IT Service Desk m.m.

 

Beskriv den nyskabende aktivitets indhold

 

Påkrævet

Hvis du ved det: Forklar formålet med den nyskabende aktivitet

 

 

Hvis du ved det: Beskriv effekten eller værdien af den nyskabende aktivitet, f.eks. på omsætning eller kundetilfredshed

 

 

Angiv kontaktinformationer på den eller de medarbejdere i det indstillede kontaktcenter, som kan bidrage med yderligere informationer

Kontaktperson navn

Påkrævet
E-mail  
Kontaktperson navn
E-mail  

ANGIV DINE EGNE KONTAKTINFORMATIONER:

Navn Påkrævet
Firma Påkrævet
Mail Påkrævet
Mobil Påkrævet

 

 

 

Innovationsprisen 2018

Siden hentes. Henter siden ...
data