Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Kontaktcentret 2018
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
GULDUDSTILLERE:
axcessnordic

Puzzel

Salesforce service cloud

www.WESTERGAARD.dk

 

 

SØLVUDSTILLERE:

Lead Desk

 

Recordit

 

Dectel headset  communication

 

Kemp & Lauritzen

 

Loxysoft

 

 

Attraktiv eksponering på konferencen Kontaktcentret 2018?

Ønsker du en stand på konferencen?

Så kontakt ssn@westergaard.dk 
Steen Sverker Nilsson
på telefon +45 45 88 12 16 eller på
mobil +45  25 56 12 36
 

 

 

Kontaktcentret 2018

TODAY / TOMORROW

Konference den 20. - 21. marts 2018 på Scandic Sluseholmen

For 13. gang inviterer vi dig med på Danmarks største mødeplads inden for kundeservice og kundeoplevelser.

Få det store overblik over state-of-the-art, trends og game-setters ... hvad sker der, og hvad er på vej i danske kontaktcentre?

Vi glæder os til at slå dørene op for dig og dine kolleger. Sæt kryds i kalenderen den 20. - 21. marts 2018 eller tilmeld dig allerede nu og få glæde af early-bird prisen!

Ted Rubin - en verdensstjerne!

Ted Rubin
Foto: Philippe Jessen

Ted Rubin bliver hovedtaler på konferencen. Han er en verdensstjerne indenfor kundeservice, social media og branding. Det er et scoop, at det er lykkedes at få ham til København, så gå ikke glip af denne mulighed for at møde ham!

Innovationsprisen 2018

Vi kårer det kontaktcenter, der med størst effekt har været nyskabende i forhold til sine kunder. Innovationsprisen tildeles ud fra to kriterier:

  • Nyhedsværdien, som vurderes i forhold til tidligere praksis i kontaktcentret eller i forhold til praksis i branchen.
  • Effekten, som vurderes i forhold til de oplevede eller dokumenterede effekt, f.eks. på omsætning eller kundetilfredshed.

Westergaards jury vurderer og scorer de indkomne forslag, og vinderen kåres under aftenarrangementet tirsdag den 20. marts 2018.

Alle kan indstille ét eller flere kontakt-centre, og man kan godt indstille sit eget kontaktcenter. Skriv din indstilling her:

Sidste frist for at indstille er mandag den 5. marts 2018.

Kig dig omkring, spot innovatorerne og giv dem chancen for at vinde denne pris.

Se programmet her

Program dag 1    Program dag 2

Målgruppe

Konferencen henvender sig til chefer, teamledere og nøglepersoner i kontaktcentre, call centre, borgerservice funktioner, IT service desks m.m. Konferencen er ligeledes relevant for ledelsen i virksomheder med service som ydelse.

Kontakt

Har du spørgsmål til arrangementet, er du altid velkommen til at kontakte kursus- og konferencechef Ole Westergaard på: ow@westergaard.dk eller 20 93 75 55.

Tilmeld

Top

 
Tid & sted

Dato

Tirsdag den 20. marts 2018, kl. 8.15 - 17.00/22.00

Onsdag den 21. marts 2018, kl. 8.15 - 15.30 

Sted

Hotel Scandic Sluseholmen
Molestien 11
2450 København SV

Tilmeld

 
Pris

Konference: 6.795 kr.* / 7.995 kr.
Earlybirdpris: 6.395 kr. frem til 31.1.2018
Aftenarrangement er inkluderet i prisen

Tilkøb overnatning for 1.000 kr. så længe der er Early Bird.

Er I 3 deltagere eller derover, så kontakt Steen Sverker Nilsson på ssn@westergaard.dk
+45 25 56 12 36 for tilbud.

* Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er i DKK ekskl. moms
 

Kontaktcentret 2018 brochure

Download brochuren her

Siden hentes. Henter siden ...
data