Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Kontaktcentret 2018  >  Mød udstillerne
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Mød udstillerne

På konferencen vil der løbende være mulighed for at besøge udstillerne og få vist de bedste produkter og løsninger i markedet.

Hold også øje med de udstillere, som præsenterer en kundecase og derigennem fortæller om, hvad deres løsning kan.

 

Guldudstillere

puzzel

Puzzel (tidligere Intelecom) har 20 års erfaring med udvikling og drift af pålidelige løsninger til kundedialog.

Puzzel var blandt de første, der udviklede et cloudbaseret kontaktcenter, som nu er et fuldt løsningskoncept til kundekontakt med unikke integrationsmuligheder og betalingsløsninger. Puzzel kan tilpasses og anvendes af alt fra få til mange samtidige brugere, som kan arbejde hvor som helst og på alle slags enheder og få opfyldt behovene i flerkanals- og mobile miljøer.

Puzzel fører alle elementer sammen, for at besvare telefonopkald, e-mails, webchat-henvendelser og spørgsmål om betaling i én og samme applikation.

www.puzzel.dk

axcessnordic

Axcess er et it-kompetencehus med over 170 konsulenter, som i december 2014 blev en del af Atea. Vi har mange års erfaring med at rådgive, designe, implementere og servicere danske organisationers netværk og infrastruktur og står klar til at hjælpe din organisation, hvad enten det handler om Network, Security, Datacenter, Collaboration eller Services & Operations.

Axcess kan hjælpe dig med at lytte til dine kunders stemme og de mange muligheder inden for Customer Collaboration, Customer Analytics, Workforce Optimization og Engagement Management. Customer Collaboration handler om at kunne møde kundens forventninger til måden, de kan kontakte din virksomhed på. Undersøgelser viser, at lige netop dét er kontaktcenterets største udfordring.

Axcess kan bistå dig med at udvikle én samlet løsning for din virksomheds kontaktkanaler blandt andet ved at anvende Big Data i kontaktcenteret.

www.axcessnordic.com

salesforce

“For simplicity, no customer service software comes close to delivering call center CRM like Salesforce. Salesforce Service Cloud renowned ease of use means agents need less training, resolutions are speedier, and customers stay happy.

Salesforce Service Cloud establishes the industry standard for call center CRM and customer self-service. You get the ease and functionality to maximize the productivity of every agent and deliver customer satisfaction across every channel. With the power of our platform customer service can now be quickly and easily extended, customized, and adapted to any customer service challenge. This stands in stark contrast with conventional customer support software.”

www.salesforce.com

Zendesk

Zendesk builds software for better customer relationships. It empowers organisations to improve customer engagement and better understand their customers. More than 114,000 companies such as Trustpilot, Deliveroo and Uber are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk products are easy to use and implement. They give organizations the flexibility to move quickly, focus on innovation, and scale with their growth.

Learn more at www.zendesk.co.uk

westergaard God service er blevet en grundlæggende forudsætning for kundernes oplevelse af din virksomhed. Westergaard kan hjælpe dig med at skabe den optimale service­oplevelse for dine kunder og brugere. Gennem konsulentydelser, kurser, konferencer og værktøjer tilbyder vi vores assistance til alle typer af serviceorganisationer.

www.westergaard.dk

 

Sølvudstillere

Loxysoft

Loxysoft is the Nordic Countries’ largest supplier of full-service support systems for contact centres and other contact intensive organisations. Loxysoft provides everything a contact intensive business require. We even offer business switches and operator services, along with address material and IT infrastructure. Loxysoft has over 100 employees spread out over five locations: Stockholm, Gothenburg, Oslo, Östersund and Bräcke, with its headquarters residing in Östersund. In January 2016 we opened a new office in New York to strengthen our presence in the North American market.

www.loxysoft.com

Kemp & Lauritzen
NcoreConnect: Kundecenterløsning med kompetencestyring af indgående/udgående opkald, e-mails, webchats, SMSer og sociale medier imod én agentapplikation fra K&L. Online overblik, rapportering, sporing af henvendelser inklusiv afspilning af samtaler via rettighedsstyret supervisorapplikation.

DK referencer indenfor f.eks. store mediehuse, transportsektoren, borgerservice, NGO samt telefonpasning og kundecentre.

Leveres som hosted løsning eller på egne servere. Kan integreres med virksomhedens IT-systemer. Frit valg af teleudbyder og mange profiltyper til virksomhedens øvrige brugere, f.eks.: PC omstilling, kontorbruger, Skype for Business og ren mobil.

K&L: Dansk virksomhed med 2.200 medarbejdere og mere end 130 års erfaring med tekniske løsninger.

Kontakt: Lars Morild, 43668675, lam@kemp-lauritzen.dk

www.kemp-lauritzen.dk

Recordit Brug RECORDIT´s løsninger til uddannelse af dit personale gennem eksempler fra dagligdagens oplevelser og erfaringer. Meget nyttige funktioner som, Agent Evaluering og Screen Recording er blandt nogle af funktionerne i vore løsninger, som understøtter og forbedrer den daglige coaching og udvikling, hen mod bedre performance, øget medarbejdertilfredshed, øget kundetilfredshed og dermed bedre indtjening.

Få styr på dine mundtlige aftaler, så du undgår tvivlspørgsmål, misforståelser og unødige bekymringer. Ved at anvende et system fra RECORDIT, hvor du kan optage telefonsamtaler og arkivere dem, får du fremover nem adgang til dine aftaler.

Kort sagt kvalitetssikre dit Kontaktcenter med RECORDIT Value ved:
  • Kalibrering af standarder og niveauer
  • Ensartet evaluering af medarbejderne
  • Sikring af fælles kvalitetsmål
  • Anvendes korrekt spørgeteknik og håndtering af indvendinger?
  • Har medarbejderen sikret sig kundens accept på indgået aftale?
  • Er oplysninger modtaget under samtalen, registreret korrekt?

www.recordit.nu

dectel

Dectel A/S har 20 års erfaring med headsetløsninger fra Sennheiser til især Call Centre, hvor der er særlig fokus på lydkvalitet samt brugervenlighed og komfort. Derudover har Sennheiser netop lanceret et administrationsværktøj, der giver mulighed for at holde styr på alle virksomhedernes headsets i forbindelse med opdateringer, konfigurering, masseudrulning mm. Et optimalt værktøj til Call Centre med mange aktive enheder.

Derudover får man som kunde hos Dectel A/S en gratis serviceaftale, der bl.a. indeholder telefon-, on-site- og remotesupport for at sikre kunderne en driftsikker kommunikationsløsning.

www.dectel.dk

leaddesk www.leaddesk.com

 

Siden hentes. Henter siden ...
data