Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Kontaktcentret 2018
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Mød udstillerne

På konferencen vil der løbende være mulighed for at besøge udstillerne og få vist de bedste produkter og løsninger i markedet.

Hold også øje med de udstillere, som præsenterer en kundecase og derigennem fortæller om, hvad deres løsning kan.

 

Guldudstillere

axcessnordic

Axcess kan hjælpe dig med at lytte til dine kunders stemme og de mange muligheder inden for Customer Collaboration, Customer Analytics, Workforce Optimization og Engagement Management. Customer Collaboration handler om at kunne møde kundens forventninger til måden, de kan kontakte din virksomhed på. Undersøgelser viser, at lige netop dét er kontaktcenterets største udfordring.

Axcess kan bistå dig med at udvikle én samlet løsning for din virksomheds kontaktkanaler blandt andet ved at anvende Big Data i kontaktcenteret.

www.axcessnordic.com

puzzel

Puzzel (tidligere Intelecom) har 20 års erfaring med udvikling og drift af pålidelige løsninger til kundedialog.

Puzzel var blandt de første, der udviklede et cloudbaseret kontaktcenter, som nu er et fuldt løsningskoncept til kundekontakt med unikke integrationsmuligheder og betalingsløsninger. Puzzel kan tilpasses og anvendes af alt fra få til mange samtidige brugere, som kan arbejde hvor som helst og på alle slags enheder og få opfyldt behovene i flerkanals- og mobile miljøer.

Puzzel fører alle elementer sammen, for at besvare telefonopkald, e-mails, webchat-henvendelser og spørgsmål om betaling i én og samme applikation.

www.puzzel.dk

salesforce

“For simplicity, no customer service software comes close to delivering call center CRM like Salesforce. Salesforce Service Cloud renowned ease of use means agents need less training, resolutions are speedier, and customers stay happy.

Salesforce Service Cloud establishes the industry standard for call center CRM and customer self-service. You get the ease and functionality to maximize the productivity of every agent and deliver customer satisfaction across every channel. With the power of our platform customer service can now be quickly and easily extended, customized, and adapted to any customer service challenge. This stands in stark contrast with conventional customer support software.”

www.salesforce.com

Zendesk

Zendesk builds software for better customer relationships. It empowers organisations to improve customer engagement and better understand their customers. More than 114,000 companies such as Trustpilot, Deliveroo and Uber are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk products are easy to use and implement. They give organizations the flexibility to move quickly, focus on innovation, and scale with their growth.

Learn more at www.zendesk.co.uk

westergaard God service er blevet en grundlæggende forudsætning for kundernes oplevelse af din virksomhed. Westergaard kan hjælpe dig med at skabe den optimale service­oplevelse for dine kunder og brugere. Gennem konsulentydelser, kurser, konferencer og værktøjer tilbyder vi vores assistance til alle typer af serviceorganisationer.

www.westergaard.dk

 

Sølvudstillere

Loxysoft

Loxysoft is the Nordic Countries’ largest supplier of full-service support systems for contact centres and other contact intensive organisations. Loxysoft provides everything a contact intensive business require. We even offer business switches and operator services, along with address material and IT infrastructure. Loxysoft has over 100 employees spread out over five locations: Stockholm, Gothenburg, Oslo, Östersund and Bräcke, with its headquarters residing in Östersund. In January 2016 we opened a new office in New York to strengthen our presence in the North American market.

www.loxysoft.com

Kemp & Lauritzen
NcoreConnect: Kundecenterløsning med kompetencestyring af indgående/udgående opkald, e-mails, webchats, SMSer og sociale medier imod én agentapplikation fra K&L. Online overblik, rapportering, sporing af henvendelser inklusiv afspilning af samtaler via rettighedsstyret supervisorapplikation.

DK referencer indenfor f.eks. store mediehuse, transportsektoren, borgerservice, NGO samt telefonpasning og kundecentre.

Leveres som hosted løsning eller på egne servere. Kan integreres med virksomhedens IT-systemer. Frit valg af teleudbyder og mange profiltyper til virksomhedens øvrige brugere, f.eks.: PC omstilling, kontorbruger, Skype for Business og ren mobil.

K&L: Dansk virksomhed med 2.200 medarbejdere og mere end 130 års erfaring med tekniske løsninger.

Kontakt: Lars Morild, 43668675, lam@kemp-lauritzen.dk

www.kemp-lauritzen.dk

Recordit Brug RECORDIT´s løsninger til uddannelse af dit personale gennem eksempler fra dagligdagens oplevelser og erfaringer. Meget nyttige funktioner som, Agent Evaluering og Screen Recording er blandt nogle af funktionerne i vore løsninger, som understøtter og forbedrer den daglige coaching og udvikling, hen mod bedre performance, øget medarbejdertilfredshed, øget kundetilfredshed og dermed bedre indtjening.

Få styr på dine mundtlige aftaler, så du undgår tvivlspørgsmål, misforståelser og unødige bekymringer. Ved at anvende et system fra RECORDIT, hvor du kan optage telefonsamtaler og arkivere dem, får du fremover nem adgang til dine aftaler.

Kort sagt kvalitetssikre dit Kontaktcenter med RECORDIT Value ved:
  • Kalibrering af standarder og niveauer
  • Ensartet evaluering af medarbejderne
  • Sikring af fælles kvalitetsmål
  • Anvendes korrekt spørgeteknik og håndtering af indvendinger?
  • Har medarbejderen sikret sig kundens accept på indgået aftale?
  • Er oplysninger modtaget under samtalen, registreret korrekt?

www.recordit.nu

dectel

Dectel A/S har 20 års erfaring med headsetløsninger fra Sennheiser til især Call Centre, hvor der er særlig fokus på lydkvalitet samt brugervenlighed og komfort. Derudover har Sennheiser netop lanceret et administrationsværktøj, der giver mulighed for at holde styr på alle virksomhedernes headsets i forbindelse med opdateringer, konfigurering, masseudrulning mm. Et optimalt værktøj til Call Centre med mange aktive enheder.

Derudover får man som kunde hos Dectel A/S en gratis serviceaftale, der bl.a. indeholder telefon-, on-site- og remotesupport for at sikre kunderne en driftsikker kommunikationsløsning.

www.dectel.dk

leaddesk

Vi er eksperter inden for salg, telefoni og teknologi. I 2010 satte vi os for at revolutionere callcenter-industrien, agent for agent og handel for handel.

Vores mission er at skabe den bedste callcenter-software. Vi ønsker, at alle agenter lukker flere handler fra første dag.

Det, vi tror på, er: Stigende salg. Lavere omkostninger. Glade agenter. Glade kunder.

Den hurtigst voksende danske callcenter-software. I Europa udfører mere end 5.000 agenter mere end 2,5 millioner opkald om ugen med LeadDesk-softwaren.

www.leaddesk.com

Jansson

Hos Jansson Kommunikation er vores 70 medarbejdere specialiseret i at levere komplekse IT, Telefoni og kontaktcenterløsninger med fokus på værdiskabelse i din virksomhed.

Avaya er en af verdens førende producenter af UC og kontaktcenterløsninger og har fornylig gennemgået en succesfuld introduktion på New York Stock Exchange under tickeren AVYA.

Sammen med Avaya står Jansson Kommunikation for innovative, fleksible og fremtidssikrede Team og Customer Engagement-løsninger, med rig skalerbarhed og frit valg af leverancemodel (on-prem, cloud eller hybrid) efter smag.
 

www.jansson.dk

JUBAR

 

Design dit eget wallboard eller lav ændringer i dit kaldsflow

Et moderne kontaktcenter er afhængig af fleksible og dynamiske kaldsflow der løbende justeres og målrettes både virksomhedens og slutkundernes behov.

Med Jubar platformen kan ikke-tekniske medarbejdere selv opsætte et wallboard der passer til deres behov, samt ændre åbningstider, beskeder og menupunkter i deres kaldsflow.
Hos Jubar er vores ambition at skabe simple og effektive værktøjer til den daglige håndtering af Cisco kontaktcentere, så vores kunder kan fokusere på at yde service og oplevelser af højeste kvalitet til deres egne kunder.

Derfor designer vi det vores løsninger til den ikke-tekniske medarbejder.

www.jubar.dk

Jabra

Danske Jabra er en del af den globale GN Store Nord-gruppe. I dag er vi de eneste, der producerer headset/ speakerphones til fritid og professionelt brug samt høreapparater under samme tag. Vi udnytter derfor vores udvikling/ viden på lyd og arbejder med dedikeret fokus ̶ for at gøre lyden i dit liv bedre.

Vores headset er den perfekte lydløsning til kontoret, kontaktcentret, transport, fitnesscenteret eller udendørs brug. Uanset hvad du har brug for og hvornår, har vi produkter i verdensklasse, som lever op til dine krav.

Med Jabra ved du, at du får de bedste produkter på markedet. 

www.jabra.dk

BotXo

BotXO er en dansk chatbot software platform, skræddersyet til virksomheder.

BotXO leverer chatbots i 3 kanaler: Facebook Messenger, Website og Mobile app. Alle 3 kanaler styret med een central database - hvilket gør dialogen med kunden synkroniseret.

Kunstig Intelligens dedikeret til nordiske sprog: Vi har startet et helt unikt samarbejde med AI & NLP forskergruppen Coastal fra Københavns Universitet, som ført an af Professor Anders Søgaard, er verdensledende inden for applikationen af kunstig intelligens på små sprog. Samarbejdet er i fuld gang og vi bygger en AI motor som fokuserer bl.a. på dansk og dette samarbejde får alle vores kunder og partnere fordel af. BotXOs AI motor gør at hvert enkelt chatbot lærer gennem samtalerne med brugerne både igennem knapper og selve fritekst feltet.

BotXO er en af de få chatbot softwarevirksomheder der kan servicere virksomheder på dansk og nordiske sprog.

www.botxo.co
 

 

Siden hentes. Henter siden ...
data