Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Kontaktcentret 2018  >  Tak for denne gang
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Præsentationer

Spot fremtidens service – og træn nu!

Liselotte Lyngsø, futurist og partner, Future Navigator ApS

Ingen borger må gå forgæves!
Thomas Dam, borgerservicechef og Marianne Valentin, leder af Borgerservice, Tønder Kommune

Centralisering eller decentralisering af kontaktcentret – Hvad skal man vælge?
Bettina Hansen, driftskoordinator, Erhvervsstyrelsen

Dine medarbejdere har kompetencer, du ikke udnytter
Julie Borup Jensen, lektor, Aalborg Universitet

Troubleshooter boot camp
Ole Westergaard, partner og Caspar Miller, chefkonsulent Westergaard A/S

KRIFA .. kundeservice, hvor mennesket kommer først
William Enevold Ehmsen, kontaktcenterchef og Claus Andersen, teamleder, KRIFA

Er gamle dyder vejen frem for ­detailbranchen?
Christian Schreiber, Retail direktør, Boozt.com

Customer Experience Masterclass
12 Most Important Ways to Build Brand Advocates
Ted Rubin, Social Marketing Strategist and CMO, Brand Innovators, USA

Fra KPI til Formål (fra mål til mening)
Jane Husen, Kundecenterchef privatkunder, If Forsikring

Mål på empati og evnen til at matche kunden
Anders Rønnebech Jensen, head of customer excellence, og Jo Morgenstjerne, afdelingsleder, Fullrate

Når kontaktcentret skal løftes til næste niveau – så det er nemt at være kunde og medarbejder
Tommy Sørensen, kundeservicechef, EWII

Digitalt indfødte på job
Søren Schultz Hansen, erhvervsforsker og ekstern lektor, CBS

Top

 

 

Siden hentes. Henter siden ...
data