Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

Attraktiv eksponering på konferencen Kontaktcentret 2018?

Ønsker du en stand på konferencen?

Så kontakt ssn@westergaard.dk 
Steen Sverker Nilsson
på telefon +45 45 88 12 16 eller på
mobil +45  25 56 12 36
 

 

UDSTILLERE:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontaktcentret 2019

Konference den 2. - 3. april 2019 på Scandic Sluseholmen

For 14. gang inviterer vi dig med på Danmarks største mødeplads inden for kundeservice og kundeoplevelser.

Få det store overblik over state-of-the-art, trends og game-setters ... hvad sker der, og hvad er på vej i danske kontaktcentre?

 

Ted Rubin tilbage på Kontaktcentret 2019

 

Vi har lyttet til vores kunder, og derfor vender fantastiske Ted Rubin tilbage på Kontaktcentret 2019!

Det er med stor glæde, at vi kan byde Ted velkommen tilbage til Danmark næste år. Ted slog alle rekorder med sit indlæg på dette års konference, og vi synes, at vores trofaste publikum skal have muligheden for at opleve endnu en side af Teds kompetencer.

Denne gang får vi noget helt nyt og anderledes under titlen " Empower your Employees and they will Power your Brand". Det handler om employee advocacy - at gøre medarbejderne til forretningens aktive ambassadører. Lige nu et super hot emne indenfor service og kundeoplevelser.

 

Kontaktcenter innovationsprisen 2019

Vi kårer det kontaktcenter, der med størst effekt har været nyskabende i forhold til sine kunder. Innovationsprisen tildeles ud fra to kriterier:

  • Nyhedsværdien, som vurderes i forhold til tidligere praksis i kontaktcentret eller i forhold til praksis i branchen.
  • Effekten, som vurderes i forhold til de oplevede eller dokumenterede effekt, f.eks. på omsætning eller kundetilfredshed.

Westergaards jury vurderer og scorer de indkomne forslag, og vinderen kåres under aftenarrangementet tirsdag den 2. april 2019.

Alle kan indstille ét eller flere kontakt-centre, og man kan godt indstille sit eget kontaktcenter. Skriv din indstilling her:

Sidste frist for at indstille er mandag den 4. marts 2019.

Kig dig omkring, spot innovatorerne og giv dem chancen for at vinde denne pris.

 

Målgruppe

Konferencen henvender sig til chefer, teamledere og nøglepersoner i kontaktcentre, call centre, borgerservice funktioner, IT service desks m.m. Konferencen er ligeledes relevant for ledelsen i virksomheder med service som ydelse.

 

Kontakt

Har du spørgsmål til arrangementet, er du altid velkommen til at kontakte kursus- og konferencechef Ole Westergaard på: ow@westergaard.dk eller 20 93 75 55.

Tilmeld

Top

 
Tid & sted

Dato

Tirsdag den 2. april 2019, kl. 8.45 - 17.00/22.00

Onsdag den 3. april 2019, kl. 8.45 - 15.30 

Sted

Hotel Scandic Sluseholmen
Molestien 11
2450 København SV

Tilmeld

 
Pris

Konference: 6.795 kr.* / 7.995 kr.
Aftenarrangement er inkluderet i prisen

Er I 3 deltagere eller derover, så kontakt Steen Sverker Nilsson på ssn@westergaard.dk
+45 25 56 12 36 for tilbud.

* Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er i DKK ekskl. moms
 

Siden hentes. Henter siden ...
data