Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
PLATINUDSTILLERE

   eTrack  Teleopti

Interactive Intelligence

   

Plantronic - Ergotel
GULDSUDSTILLERE

RECORDIT  Intelecom

Oracle Service Cloud

GoExcellent

Kemp & Lauritzen

Loxysoft logo

  

 

SAMARBEJDSPARTNERE

Wilke

 

Kontaktcentret anno 2016

Tusind tak for to helt forrygende dage!

Westergaard A/S siger tusinde tak for den største tilslutning nogensinde til vores årlige kontaktcenterkonference. Vi håber, at du har fået en masser brugbar viden med dig hjem – og måske oven i købet er blevet sulten efter mere.

Præsentationer

Præsentationerne fra konferencen er klar til download, så du kan genkalde dig nogle af guldkornene.

Du finder præsentationerne her

Awardshow vindere

Prisen "Danmarks bedste kundeservice 2016" blev uddelt ved Wilke A/S d. 11 april om aftenen. Følgende organisationer gik derfra med priser:

  • CBB Mobil A/S - samlet vinder
  • CBB Mobil A/S - vinder i kategorien Digital kundeservice
  • Carlsberg A/S - vinder i kategorien Telefonisk kundeservice
  • SE - vinder i kategorien Årets højdespringer
  • DONG Energy Privat - vinder i kategorien Intern Maturity Assesment

Vi ønsker vinderne et stort tillykke.

Tipskupon vindere

  • Pernille Hirshals fra Nykredit, vinder af vin fra Kemp & Lauritsen
  • Stine Hilker fra ATP, vinder af Interactive Intelligence konkurrence
  • Flemming Michaelsen fra Intrum Justitia, vinder af biografbilletter fra Axcess
  • Tina Lundberg fra Nykredit, vinder af headset fra Jabra
  • Janne Vincentz fra Intrum Justitia, vinder af Loxysoft konkurrence
  • Anita Drewsen Jacobsen fra Föroya Tele, vinder af headset fra Plantronics
  • Ina Brink fra Danske Spil, vinder af biografbilletter og guf fra Telefaction
  • Nicholas Thyssen fra Dansk Retursystem, vinder af Zylinc konkurrence
  • Tina Taul fra ATP, vinder af Teleoptic konkurrence
  • Rúna Reginsdóttir á Lofti fra Föroya Tele, vinder af to billetter til Kontaktcentret anno 2017 fra Westergaard

Kontaktcentret anno 2017

Vi vil gerne takke alle jer, der deltog på konferencen. Der var jo fuldt hus - og jeres store engagement og indlevelse har betydet, at arrangementet blev en kæmpe succes. Vi har fået virkelig gode tilbagemeldinger og masser af ideer til vores næste konferencer.

Kontaktcentret anno 2017 er allerede skemalagt til 16.-17. marts 2017 på Hotel Scandic Copenhagen.

Husk at vi har gratis seminarer "Stop snakken om kundefokus - og gør noget ved det" som afholdes både i København d. 2/9 og i Aarhus d.16/9. Du kan læse mere her

Top

 

Kontaktcentret anno 2016 - billede 2

 

Kontaktcentret anno 2016 - billede 2

Siden hentes. Henter siden ...
data