Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Kontaktcentret 2017
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

Linkedin kontaktcenter konferencen


 

GULDUDSTILLERE:
Jabra

Intelecom

Telefaction

 

Spitze & Co

Interactive Intelligence

TDC Erhverv

 

Zendesk

miralix

www.WESTERGAARD.dk

 

SØLVUDSTILLERE:

Ergotel

Teleopti

 

Xylinc

 

 

Kemp & Lauritzen

 

etrack1

 

Recordit

ServiceNowTelia

SuperOffice

Loxysoft

 

Attraktiv eksponering på konferencen Kontaktcentret 2017?

Ønsker du en stand på konferencen?

Så kontakt ssn@westergaard.dk 
Steen Sverker Nilsson
på telefon +45 45 88 12 16 eller på
mobil +45  25 56 12 36
 

 

 

Kontaktcentret 2017

Stort Customer Experience tema

Konference den 16. - 17. marts på Scandic Copenhagen

For 12. gang inviterer vi dig med på Danmarks største mødeplads inden for kundeservice og kundeoplevelser.

Glæd dig til en konference, som afsøger best practice i branchen, og som fanger de mest spændende tendenser. Én af disse er Customer Experience, som er denne konferences hovedtema.

Det er også en konference, hvor udstillerne får taletid og viser de bedste produkter og løsninger i markedet. Og så bliver det en konference, hvor deltagerne får mulighed for at involvere sig i de faglige aktiviteter.

Årets Kundeservice Award show ligger i forlængelse af konferencens første dag. Her kåres de virksomheder, der leverer den bedste service i Danmark. Læs mere her.

Vi glæder os til at slå dørene op for dig og dine kolleger. Sæt kryds i kalenderen den 16. - 17. marts 2017 eller hvis du vil være sikker på at få plads, kan du forhåndstilmelde dig allerede nu!

Kom og mød Bruce Temkin

Bruce Temkin - hovedtaler

Bruce Temkin bliver hovedtaler på konferencen.

Bruce Temkin er et af verdens absolut største navne indenfor customer experience, og det er et scoop, at det er lykkedes at få ham til København. Han vil sætte konferencen i gang med kompetence og engagement, og han bliver en oplevelse, som ingen glemmer.

Se programmet her

Program dag 1    Program dag 2

Målgruppe

Konferencen henvender sig til chefer, teamledere og nøglepersoner i kontaktcentre, call centre, borgerservice funktioner, IT service desks m.m. Konferencen er ligeledes relevant for ledelsen i virksomheder med service som ydelse.

Kontakt

Har du spørgsmål til arrangementet, er du altid velkommen til at kontakte kursus- og konferencechef Ole Westergaard på: ow@westergaard.dk eller 20 93 75 55.

Vi kårer de virksomheder, der leverer den bedste service i Danmark. Skal I være med i 2017?

Årets Kundeservice Award show ligger i forlængelse af konferencens første dag. 

Uddeling af priser hvor kåringerne sker med udgangspunkt i en objektiv måling af den leverede kvalitet i forskellige digitale og telefoniske servicekanaler.

Ønsker du at være med i undersøgelse, så find informationerne her eller kontakt Wilke på kundeservice@wilke.dk.

Vil du kun deltage i showet, kan du tilmelde dig her:

Tilmeld

Top

 
Tid & sted

Dato

Torsdag den 16. marts 2017, kl. 8.45 - 17.30/22.00

Fredag den 17. marts 2017, kl. 8.45 - 16.30 

Sted

Hotel Scandic Copenhagen
Vester Søgade 6
1601 København V

Tilmeld

 
Pris

Konference: 8.995 kr.* / 9.995 kr.
Award show: 795 kr.
Konference & Award Show: 9.600 kr.* /10.600 kr

Opdateret program

Er I 3 deltagere eller derover, så kontakt Steen Sverker Nilsson på ssn@westergaard.dk
+45 25 56 12 36 for tilbud.

* Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er i DKK ekskl. moms
 

Kontaktcentret 2017 brochure

Download brochuren her

Siden hentes. Henter siden ...
data