Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Kontaktcentret 2017  >  Mød udstillerne
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Mød udstillerne

På konferencen vil der løbende være mulighed for at besøge udstillerne og få vist de bedste produkter og løsninger i markedet.

Hold også øje med de udstillere, som præsenterer en kundecase og derigennem fortæller om, hvad deres løsning kan.

 

Guldudstillere

Jabra Et kontaktcenters succes afhænger af om medarbejderne bliver hørt. I et kontormiljø, hvor mange personer sidder samlet, kan støj gøre enhver telefonsamtale til en kamp for både medarbejderen og kunden. Hos Jabra forstår vi dette, som ingen andre gør. Vores kontaktcenter-headsets har ét hovedformål: At fjerne støjen så du kan fokusere på samtalen. Med HD-teknologi og støjreducerende mikrofoner får du krystalklar lydkvalitet i begge ender af samtalen. Samtidig kan de kan holde til lidt af hvert og er komfortable at have på en hel arbejdsdag.

www.jabra.dk/contact-center

Zendesk Zendesk leverer en Software as a Service løsning, som optimerer kunderelationer. Det giver organisationer mulighed for at forbedre deres Kunderelationer og få en tættere relation til deres kunder.
Mere end 81.000 betalende kunder i mere end 150 lande bruger Zendesk. Zendesk har hovedkontor i San Francisco og egne kontorer i USA, Europa, Asien, Australien og Sydamerika.

www.zendesk.com

Intelecom Intelecom er en af de førende udbydere af kontaktcenterløsninger. Med sine mere end 17 års erfaring var Intelecom en af de første til at udvikle et cloud-baseret kontaktcenter. Connect fra Intelecom er yderst fleksibelt og skalerbart og kan tilpasses alt fra én til flere tusinde sam­tidige medarbejdere, der arbejder via en hvilken som helst enhed fra en hvilken som helst placering, og samtidig kan produktet uden problemer integreres mod et hav af systemer.
Intelecom Connect’s kontaktcenterløsning kan bruges til alle kanaler. Intelecom Connect brugere kan håndtere forespørgs-ler via telefon, e-mail, chat, sociale medier og sms fra en og samme applikation.

www.intelecom.dk

Telefaction TeleFaction fortæller dig, hvad dine kunder oplever. Overskueligt, handlingsorienteret – og i real time.
Vi optager samtaler og indsamler kundefeedback i alle kanaler. Men den unikke værdi skaber vi, når vi omdanner disse fakta til intuitive redskaber og omgående forbedringer.
TeleFaction hjælper vores kunder til at optimere deres interne træning, til at sprede best practice og til at skabe fornyet inspiration i call-centeret.  Og øger dermed tilfredsheden hos vores kunders kunder. Hver eneste dag.
TeleFaction – the Return on Behaviour® company.

www.telefaction.com

Spitze & Co Spitze & Co er et konsulent- og løsningshus med ekspertise i samtidig optimering og forbedring af kundeservice. Vi arbejder agilt og operationalt som rådgivere og har Skandinaviens stærkeste vidensløsning, som bl.a. anvendes af SKAT, PensionDanmark, Københavns Kommune og Erhvervsstyrelsen, der i 2015 vandt Den Offentlige Servicepris med vidensløsningen.
Spitze er pt i gang med yderligere service- og effektforbedringer for vores kunder med et Robotics-koncept, som identificerer og automatiserer de processer, der sikrer hurtig og effektfuld kundeservice.

www.spitzeco.dk

TDC Erhverv Engang var TDC Danmarks største telefoni-leverandør. I dag har vi udviklet os til at være den førende IT- og kommunika­tionspartner for danske virksomheder med mange års erfaring med system
integration inden for datacenter, netværk, sikkerhed, IP-baserede kommunikationsløsninger samt hosting og 24
timers ServiceDesk.
Vores brede udbud fra de førende kontaktcenterleverandører sikrer, at vi med udgangspunkt i din virksomheds målsætninger og behov sammen finder den helt rigtige løsning til jer.

www.tdc.dk

miralix Vi tror på værdien i at levere god kundeservice. God kundeservice er med til at skabe langvarige relationer, der kan gøre en forskel for ens kunder, medarbejdere og bundlinje. Dette er kernen i vores forretning, og giver sig udtryk i de løsninger og services vi leverer til kontakt centre i hele landet.
Vil du gerne gå ren mobil i dit kontaktcenter eller udnytte din Skype for Business løsning optimalt, så kontakt os i dag.

www.miralix.dk

www.WESTERGAARD.dk

God service er blevet en grundlæggende forudsætning for kundernes oplevelse af din virksomhed. Westergaard kan hjælpe dig med at skabe den optimale service­oplevelse for dine kunder og brugere. Gennem konsulentydelser, kurser, konferencer og værktøjer tilbyder vi vores assistance til alle typer af serviceorganisationer. 

www.westergaard.dk

 

Sølvudstillere

Ergotel

Ergotel A/S er distributør af kvalitets-headsets fra amerikanske Plantronics til kontaktcentre, kontor og mobil

Plantronics, Inc. blev grundlagt i 1961 i Santa Cruz, Californien, hvor også hovedkvarteret ligger i dag. Plantronics-produkter er kendte for deres design, holdbarhed og kvalitet samt gode komfort – fra Unified Communications-løsninger til Bluetooth-headset. Plantronics leverer uovertrufne lydoplevelser og kvalitet, der afspejler Plantronics næsten 50 år med innovation. Plantronics bruges af alle virksomheder i Fortune 100 og er valgt af US Air Traffic Control, 911 alarmcentral og New York Stock Exchange.

Virksomheden har kontorer i 19 lande og sælger gennem autoriserede partnere verden over og har mere end 6.100 medarbejdere. Plantronics var den første headset-producent, der blev godkendt til at benytte TCO-mærkning på sine headsets. De er nu også de første, der har opnået TCO Certified Edge, som er en blåstempling af ”best in class”-produkter inden for udvalgte kategorier som ydeevne, brugervenlighed eller brug af genbrugsmateriale. TCO Certified Edge er en supplerende certificering for produkter, der er på forkant, når det gælder IT og bæredygtighed.

Det betyder, at Plantronics headsets er designet og produceret efter nogle af de strengeste krav i forhold til ydeevne, brugervenlighed, stråling, energiforbrug og miljø. Bl.a. overholder Plantronics headsets EU-direktivet der omhandler, hvor meget støj medarbejdere maksimalt må udsættes for.

www.ergotel.dk

Zylinc

Zylincs applikationer er udviklet og testet i samarbejde med en håndfuld af landets mest erfarne receptionister og anvendes af millioner af brugere i mere end 20 lande verden over.

Zylincs UC suite giver virksomheder mulighed for at tilbyde førsteklasses service gennem Attendant Console, Contact Center, Service Center samt teamløsninger, der understøtter både traditionelle taleopkald såvel som e-mail (Google, Notes og Exchange) og chat (Skype for Business, UC One, Google+, XMPP og Cisco).

Vores applikation findes også i en mobil version, som giver receptionisten mulighed for at besvare og håndtere kald til kontaktcenteret på mobilen.
Mød os på stand nr. 17 og hør mere om hvordan jeres virksomhed kan optimere jeres kundeservice.

www.zylinc.com

Teleopti

Medarbejderne bliver stadig vigtigere i den digitale og konstant forbundne verden, vi lever i. At være i stand til at levere en kundeoplevelse i verdensklasse uanset kundens valg af kanal er afgørende for succes. For at kunne opfylde kundernes forventninger med hensyn til service, er det nødvendigt at  den rigtige person er på det rette sted på det rigtige tidspunkt. At håndtere dette på en omkostningseffektiv måde er en udfordring i dag, og det bliver mere og mere udfordrende i takt med antallet af kontaktkanaler øges. Alt imens stiger kundernes, medarbejdernes og ledelsens krav.

For at kunne levere en god kundeoplevelse på den mest effektive måde er det i dag nødvendigt med et moderne Workforce Management-værktøj. Et værktøj som omfatter forecast, planlægning, intraday-management, rapportering og mobilitet, og som giver medarbejderne mulighed for at påvirke deres arbejdsplan. En WFM-løsning vil samtidig reducere de administrative byrder, mens lønsomheden maksimeres.

Workforce Management er en virksomhedsfilosofi som efterstræber kontinuerlig forbedring af kundeservicen, mere tilfredse medarbejdere og lønsomhed. Bemandingsplanlægning kan være en vanskelig balancegang mellem at tilfredsstille kundernes behov, medarbejdernes behov og ledelsens forventninger.

Teleopti WFM er en markedsledende og brugervenlig strategisk WFM-løsning som integrerer med kundens CTI-platform og/eller kontaktcenterløsning og som opfylder de ovenstående behov og forventninger og resulterer i forbedret kundeservice, motiverede medarbejdere og en effektiv drift.

www.teleopti.com

Kemp & Lauritzen

NcoreConnect: Kundecenterløsning med kompetencestyring af indgående/udgående opkald, e-mails, webchats, SMSer og sociale medier imod én agentapplikation fra K&L. Online overblik, rapportering, sporing af henvendelser inklusiv afspilning af samtaler via rettighedsstyret supervisorapplikation.

DK referencer indenfor f.eks. store mediehuse, transportsektoren, borgerservice, NGO samt telefonpasning og kundecentre.

Leveres som hosted løsning eller på egne servere. Kan integreres med virksomhedens IT-systemer. Frit valg af teleudbyder og mange profiltyper til virksomhedens øvrige brugere, f.eks.: PC omstilling, kontorbruger, Skype for Business og ren mobil.

K&L: Dansk virksomhed med 2.200 medarbejdere og mere end 130 års erfaring med tekniske løsninger.

Kontakt: Lars Morild, 43668675, lam@kemp-lauritzen.dk

www.kemp-lauritzen.dk

etrack1

Etrack1 kombinerer håndteringen af e-mails & chat i én avanceret, intelligent og ekstremt sikker ”ticket applikation” – etrack1 tilbydes både som ”cloud” og ”on premises”. Etrack1 er udviklet dels med fokus på kundeoplevelsen og dels vores kunders ønsker om at minimere antallet af manuelle processer – etrack1 er applikationen, som sparer vores kunder millioner af kroner, og som giver vores kunders kunder den oplevelse og service, de fortjener.

Vi glæder os til at vise dig, hvorfor de største og mest professionelle kundecentre i Skandinavien har valgt etrack1, og hvordan de har integreret mod Siebel, SAP, MS CRM, CISCO... og endeligt har skabt den uundværlige transparens mellem deres støttesystemer som en fundamental forudsætning for at yde den service, deres kunder forventer... og lidt til!
Vi elsker service.

www.etrack1.dk

Recordit

Brug RECORDIT´s løsninger til uddannelse af dit personale gennem eksempler fra dagligdagens oplevelser og erfaringer. Meget nyttige funktioner som, Agent Evaluering og Screen Recording er blandt nogle af funktionerne i vore løsninger, som understøtter og forbedrer den daglige coaching og udvikling, hen mod bedre performance, øget medarbejdertilfredshed, øget kundetilfredshed og dermed bedre indtjening.

Få styr på dine mundtlige aftaler, så du undgår tvivlspørgsmål, misforståelser og unødige bekymringer. Ved at anvende et system fra RECORDIT, hvor du kan optage telefonsamtaler og arkivere dem, får du fremover nem adgang til dine aftaler.

Kort sagt kvalitetssikre dit Kontaktcenter med RECORDIT Value ved:

  • Kalibrering af standarder og niveauer
  • Ensartet evaluering af medarbejderne
  • Sikring af fælles kvalitetsmål
  • Anvendes korrekt spørgeteknik og håndtering af indvendinger?
  • Har medarbejderen sikret sig kundens accept på indgået aftale?
  • Er oplysninger modtaget under samtalen, registreret korrekt?

www.recordit.nu

ServiceNow

Your Enterprise needs to move faster, but lack of process and legacy tools hold you back. Every day, thousands of customer requests, IT incidents, and HR cases follow their own paths, moving back and forth between people, machines, and departments. Unstructured. Undocumented. Unimproved for years.

With the ServiceNow System of Action you can replace these unstructured work patterns of the past with intelligent workflows of the future. Now every employee, customer, and machine can make requests on a single cloud platform. Every department working on these requests can assign and prioritize, collaborate, get down to root cause issues, gain real time insights and drive to action. Your employees are energized, your service levels improve, and you realize game changing economics.

www.servicenow.com

Telia Telia hjælper hver dag tusindvis af danske virksomheder med at udnytte mulighederne, der ligger i digitaliseringen og nye kommunikationsteknologier, så mennesker, virksomheder og samfund kan være i kontakt – på deres egne betingelser.

Som trendsetter og markedsledende i Norden indenfor cloud-baserede kontaktcenterløsninger, hjælper vi virksomheder med at tilpasse kundeservice til den moderne teknologi. Med vores True Omni-channel  Kontaktcenter har virksomhederne mulighed for at møde kunderne hvor de er f.eks. via apps, chat, web, video og sociale medier, for altid at være til stede for kunderne – også på de sociale medier. På den måde sikre virksomheden at deres kundeservice er der, hvor kunden er. Alt sammen i én kontaktcenterløsning med høj sikkerhed.

Besøg vores stand til en snak om, hvordan vi hjælper jer med at skabe en ”effortless experience” for jer og jeres kunder. Hvordan du kan møde kunderne hvor de er, eller hvordan du kan samle vigtig usorterede kundedata og finde skjulte kundeværdier.

www.telia.dk

SuperOffice

Vores kunder har øget indtjeningen med 16% - SuperOffice kan også hjælpe dig med at skabe vækst.

Vores passion for Customer Relationship Management har gjort SuperOffice til en af Europas førende leverandører af CRM løsninger til virksomheder. Vores software understøtter den enkelte bruger og bidrager til øget produktivitet indenfor salg, marketing og kundeservice. SuperOffice er CRM til mindre og mellemstore virksomheder. Med prisvindende design og brugervenlighed hjælper det dagligt mere end 150.000 brugere med at finde, fange og fastholde flere kunder.

Med SuperOffice Service kan du holde styr på og straks besvare alle kundehenvendelser, uanset om de kommer ind via telefon, email, website eller de sociale medier. Det hjælper dig med at levere en god kundeoplevelse.

www.superoffice.dk

Loxysoft Loxysoft er en ledende leverandør av systemer for Contact Center, Telemarketing og Workforce Management. Med mer enn 25 års erfaring i bransjen tilbyr vi robuste bedriftsløsninger, skalerbare fra små til store bedrifter med flere kanaler og virksomhet på mange steder. Vi gir bedrifter og organisasjoner forutsetninger for kundeservice og salg i verdensklasse!

Loxysoft har 100 ansatte på fem steder; Stockholm, Gøteborg, Oslo, Östersund og New York. Hovedkontoret ligger i Östersund, Sverige. Selskapet er eid av grunnleggerne og risikokapitalfondet Inlandsinnovation, som eies av den svenske staten.

www.loxysoft.com

 

Siden hentes. Henter siden ...
data