Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Service Deskens nøgler til succes
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

 

 

 

 

Service Deskens nøgler til succes

Gratis seminar: 13. oktober 2017, København

Gratis seminar: 3. november 2017, Aarhus

På seminaret gennemgår vi tre redskaber, som er bestemmende for service deskens succes:

  • Forstå dine brugere og lever en adfærd og service, som matcher den enkelte; ikke mere one-size-fits-all!
  • Bliv maksimalt effektiv til at forstå og løse dine brugeres IT-problemer; det handler om systematik og metode.
  • Bliv din IT-afdelings forandringsagent; hjælp dine brugere med at fungere i en verden, der er under konstant forandring.

På seminaret giver vi eksempler, som sætter redskaberne i perspektiv, og vi viser dig vejen til et kompetenceløft, der kan ses og høres.

Vi glæder os til at se dig på seminaret den 27. oktober eller den 3. november 2017!

Top

 
Tid & sted

Dato

Fredag den 13. oktober 2017

kl. 08.30 - 12.30

Der serveres morgenbrød og efter seminaret en let frokost.

Sted

Westergaard A/S

Finsensvej 80A, 2.

2000 Frederiksberg

Tilmeld

Dato

Fredag den 3. november 2017

kl. 08.30 - 12.30

Der serveres morgenbrød og efter seminaret en let frokost.

Sted

ATEA A/S

Tangen 4

8200 Aarhus N

Tilmeld

 
Pris

GRATIS SEMINAR

Seminaret er gratis!

Dog er der en begrænsning på max. tre deltagere pr. firma.

Først-til-mølle princippet gælder.

Afmelding

Ved afmelding senere end 7 dage før seminarstart opkræves et administrationsgebyr på 500 kr. ekskl. moms. Det er gratis at overdrage pladsen til en kollega

 
Siden hentes. Henter siden ...
data