Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Sevice Desk & IT 2018  >  Mød udstillerne
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Mød udstillerne

På konferencen vil der løbende være mulighed for at besøge udstillerne og få vist de bedste produkter og løsninger i markedet.

Hold også øje med de udstillere, som præsenterer en kundecase og derigennem fortæller om, hvad deres løsning kan.

 

Udstillere

TOPdesk er Danmarks mest implementerede Service Management løsning. Det betyder at vi kan bidrage med et unikt erfaringsgrundlag, som kommer kunden til gode. Vores løsning er standard og leveres On Premise eller som SaaS. Uanset valg er fokus på kort implementering, hvor kunden efterfølgende selv er i stand til at foretage konfiguration og udbygning. Og dette uden behov for tekniske skills såsom coding/scripting.

  • 4.000 kunder anvender TOPdesk
  • Over 5.000 implementerede løsninger
  • Afdelinger i Belgien, Brasilien, Canada, England, Frankrig, Holland, Norge, Tyskland, Ungarn, USA og Danmark.
  • Vi er blandt top 5 Service Management udbydere worldwide
  • Vi beskæftiger over 650 ansatte deraf ca. 120 udviklere

www.topdesk.com/dk

Globicon fusionerede i august 2016 med Devoteam Solutions og hedder i dag Devoteam | Globicon. Med fusioneringen er medarbejderstaben vokset til 45 konsulenter.
Devoteam | Globicon kalder sig i dag Nordens bedste konsulenthus inden for service management, og med et stærkt team af konsulenter besidder de en bred vifte af kompetencer inden for bl.a. rapportering, programmering, forretningsprocesser og implementering.

Devoteam | Globicon hjælper sine kunder med at planlægge, implementere og supportere service management-løsninger – uanset kundens behov.

Devoteam | Globicon er en del af Devoteam Group, der er repræsenteret i 17 lande med i alt godt 5.200 konsulenter. Devoteam er børsnoteret i Paris. Du kan læse mere om Devoteam | Globicon.

globicon.devoteam.com

BusinessNow

BusinessNow er et Nordisk konsulenthus med speciale i at implementere og automatisere processer indenfor Service Management. Som ServiceNow Services Guld partner, er vi et af Nordens absolut største kompetencecentre for ServiceNow rådgivning, implementering, support og uddannelse. BusinessNow dækker hele servicelivscyklussen fra idé og strategi til design, implementering, drift og forbedringer. Gennem vores partnerskaber med ServiceNow, Nexthink, HappySignals og Snow Software, er vi i stand til at levere komplette og værdiskabende service management løsninger til dig. 

www.businessnow.dk

Recordit

Brug RECORDIT.NU´s løsninger til uddannelse af dine Service- og Help-Desk medarbejdere gennem eksempler fra dagligdagens oplevelser og erfaringer.

Meget nyttige funktioner som, Agent Evaluering, Screen Recording og Live Call Monitorering er naturligt integreret i vore løsninger.

Dette er med til at sikre jer:

  • bedre og mere målrettet coaching og udvikling i jeres Servicedesk
  • bedre performance
  • intern kvalitets sikring
  • bedre brugertilfredshed
  • bedre medarbejdertilfredshed, og dermed længere anciennitet
  • indsigt i hvad brugerne forventer og efterspørger, og deres reaktioner
  • optimering af medarbejdernes arbejde i forretningssystemer, samtidig med telefonbetjening

www.recordit.nu

www.WESTERGAARD.dk

Westergaard gør det svære let.
Vi arbejder med IT-service og kundeservice, og vi hjælper vores kunder med governance og processer, service management værktøjer, uddannelse og certificering.

Vi har gjort det til et speciale at omsætte vores erfaringer fra mange kunder til færdige, operationelle løsninger, som betyder en hurtig, sikker vej til målet.

Løsninger der dur og uden bøvl.

www.westergaard.dk

 

Siden hentes. Henter siden ...
data