Service & Support Forum forside
  Her er du:   Events  >  Sevice Desk & IT 2018  >  Mød udstillerne
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Mød udstillerne

På konferencen vil der løbende være mulighed for at besøge udstillerne og få vist de bedste produkter og løsninger i markedet.

Hold også øje med de udstillere, som præsenterer en kundecase og derigennem fortæller om, hvad deres løsning kan.

 

Udstillere

Efecte – Simplicity as a Service

Efecte er et nordisk SaaS-selskab med speciale i service management, identitetsstyring og løsninger til adgangskontrol.

Vi tilbyder brugervenlig software til service og identitetsstyring til markedet for mellemstore virksomheder såvel som offentlige organisationer. Vores platform gør det muligt for vores kunder øjeblikkeligt at opnå den bedste produktivitet, transparent rapportering og invensteringsafkast i en enkelt, brugercentreret løsning.

Efecte driver forretning i Finland, Sverige, Danmark og Tyskland. Efecte betjener i øjeblikket mere end 300 kunder i Europa. Virksomheden blev grundlagt i 1998 og har hovedkvarter i Espoo i Finland.

www.efecte.com/da

TOPdesk er Danmarks mest implementerede Service Management løsning. Det betyder at vi kan bidrage med et unikt erfaringsgrundlag, som kommer kunden til gode. Vores løsning er standard og leveres On Premise eller som SaaS. Uanset valg er fokus på kort implementering, hvor kunden efterfølgende selv er i stand til at foretage konfiguration og udbygning. Og dette uden behov for tekniske skills såsom coding/scripting.

  • 4.000 kunder anvender TOPdesk
  • Over 5.000 implementerede løsninger
  • Afdelinger i Belgien, Brasilien, Canada, England, Frankrig, Holland, Norge, Tyskland, Ungarn, USA og Danmark.
  • Vi er blandt top 5 Service Management udbydere worldwide
  • Vi beskæftiger over 650 ansatte deraf ca. 120 udviklere

www.topdesk.com/dk

Globicon fusionerede i august 2016 med Devoteam Solutions og hedder i dag Devoteam | Globicon. Med fusioneringen er medarbejderstaben vokset til 45 konsulenter.
Devoteam | Globicon kalder sig i dag Nordens bedste konsulenthus inden for service management, og med et stærkt team af konsulenter besidder de en bred vifte af kompetencer inden for bl.a. rapportering, programmering, forretningsprocesser og implementering.

Devoteam | Globicon hjælper sine kunder med at planlægge, implementere og supportere service management-løsninger – uanset kundens behov.

Devoteam | Globicon er en del af Devoteam Group, der er repræsenteret i 17 lande med i alt godt 5.200 konsulenter. Devoteam er børsnoteret i Paris. Du kan læse mere om Devoteam | Globicon.

globicon.devoteam.com

BusinessNow

BusinessNow er et Nordisk konsulenthus med speciale i at implementere og automatisere processer indenfor Service Management. Som ServiceNow Services Guld partner, er vi et af Nordens absolut største kompetencecentre for ServiceNow rådgivning, implementering, support og uddannelse. BusinessNow dækker hele servicelivscyklussen fra idé og strategi til design, implementering, drift og forbedringer. Gennem vores partnerskaber med ServiceNow, Nexthink, HappySignals og Snow Software, er vi i stand til at levere komplette og værdiskabende service management løsninger til dig. 

www.businessnow.dk

Recordit

Brug RECORDIT.NU´s løsninger til uddannelse af dine Service- og Help-Desk medarbejdere gennem eksempler fra dagligdagens oplevelser og erfaringer.

Meget nyttige funktioner som, Agent Evaluering, Screen Recording og Live Call Monitorering er naturligt integreret i vore løsninger.

Dette er med til at sikre jer:

  • bedre og mere målrettet coaching og udvikling i jeres Servicedesk
  • bedre performance
  • intern kvalitets sikring
  • bedre brugertilfredshed
  • bedre medarbejdertilfredshed, og dermed længere anciennitet
  • indsigt i hvad brugerne forventer og efterspørger, og deres reaktioner
  • optimering af medarbejdernes arbejde i forretningssystemer, samtidig med telefonbetjening

www.recordit.nu

www.WESTERGAARD.dk

Westergaard gør det svære let.
Vi arbejder med IT-service og kundeservice, og vi hjælper vores kunder med governance og processer, service management værktøjer, uddannelse og certificering.

Vi har gjort det til et speciale at omsætte vores erfaringer fra mange kunder til færdige, operationelle løsninger, som betyder en hurtig, sikker vej til målet.

Løsninger der dur og uden bøvl.

www.westergaard.dk

www.Cleverchoice.dk

Clever Choice har fokus på IT & Enterprise Service Management baseret på Cherwell.

Cherwell er siden introduktionen i Danmark valgt som Service Platform af mere end 20 danske private og offentlige virksomheder. Valget er bla. grundet at Cherwell er en moderne løsning der via en simpel, stærk og ensartet måde hjælper brugerne med selvbetjening og nemt øger graden af workflow automatisering via en kodefri platform og understøtter dermed service transformationen, samt graden af digitalisering.Cherwell har tilfredse og loyale kunder samt bliver anerkendt af de førende analytikere:

Forrester: Cherwell Service Management has emerged as one of the strongest new players in the ESM space, rapidly building a loyal user base

Gartner: Cherwell has continued to drive good customer engagement and attract a loyal following of satisfied customers. Cherwell was one of the most frequently shortlisted in Gartner inquiries in 2017

www.cleverchoice.dk

Supwiz

SupWiz has build an AI Platform for Customer Service and Support, including a Ticket Tool deploying AI inside your existing ITSM platform. Automate ticket creation, ticket routing, classification and save time and resources, while improving resolution rate and customer satisfaction.

SupWiz har skabt markedet bedste AI platform til Kundeservice og Support. Vores Ticket Tool bringer AI og Machine Learning til din eksisterende ITSM platform. Automatisér ticket creation og routing, klassificering og spar både tid og ressourcer – samtidigt med at du forbedrer resolution time og kundernes tilfredshed.

www.supwiz.com

AlfaPeople

AlfaPeople hjælper virksomheder verden over med at opdage nye forretningsmuligheder og konvertere dem til reel forretning. Det gør vi med forståelse for kundens forretningsmodeller, og ved at kende behov og krav fra virksomhedens slutbrugere.

For at kunne håndtere den nye virkelighed i skyen, skal der kunne ageres proaktivt. Der skal mere automatisering og selvbetjening til, og virksomheden skal bindes langt bedre sammen på tværs af systemlandskabet – blandt andet mellem salgs- og marketingafdelingerne – det kalder vi Modern Service Management.

Sammen med Provance ITSM er det muligt at udnytte eksisterende investeringer og samtidig fortsætte med den digital transformation i virksomheden. Vi glæder os til at vise dig alle mulighederne med Provance ITSM og Modern Service Management.

www.alfapeople.com

Fujitsu

Fujitsu er en af de globalt førende IT Service virksomheder, der indenfor et bredt spektre yder hosting services, Infrastruktur og netværk services, Service Desk løsninger, AMS løsninger, PasS , SaaS, løsninger på tværs af teknologier, Industrier og sektorer.

Indenfor ServiceNow har Fujitsu pt. over 360 professionelle konsulenter tilgængelige via det Danske kompetence center, der udvikler og levere værdiskabende løsninger baseret på kombinationer af flere teknologier.

Fujitsu er ikke blot guld partner med ServiceNow, vi er også en ud af 5 guld support partnere, som assisterer vores kunder med sagsløsning og Service-desk ydelser.
Fujitsu’s egen forsknings- og udviklings afdelinger er meget langt fremme med løsninger, der anvender RPA og AI. Eksempelvis er en af vores løsninger banebrydende indenfor Vindmølle industrien.

Vi er så heldige i Danmark at have det Nordiske kompetence center indenfor RPA og AI – teknologierne.
 

www.fujitsu.com/dk/

 

Siden hentes. Henter siden ...
data