Aktuelt
ITIL Service Operation har plads til flere
18.04.2018 - Vis nyhed...
Video fra Kontaktcentret 2018
18.04.2018 - Vis nyhed...
De nye frameworks hitter!
18.04.2018 - Vis nyhed...
Westergaard kurser i april
05.04.2018 - Vis nyhed...
NYT kursus: Support Center Analyst
- Et grundkursus for Service Desk-medarbejdere 05.04.2018 - Vis nyhed... Småt og godt fra WESTERGAARD KURSUS
23.03.2018 - Vis nyhed...
If Forsikring vandt INNOVATIONSPRISEN 2018
23.03.2018 - Vis nyhed...
Vinder af Innovationsprisen 2018
- og vinderen af Kontaktcentrets Innovationsprisen 2018 gik til... 22.03.2018 - Vis nyhed... Westergaards erfa-grupper spiller "The Phoenix Project"
– det nye DevOps simulationspil 02.03.2018 - Vis nyhed... Nyt fra erfa-grupperne:
Major Incident Management erfa-gruppen 21.02.2018 - Vis nyhed... Apollo 13 for fuld udblæsning
Westergaard tager sin egen medicin 21.02.2018 - Vis nyhed... Ekstra åbent kursus: ITIL® Foundation på engelsk
28. - 30. maj i København 31.01.2018 - Vis nyhed... Challenge of Egypt – Gaming for projektledere
31.01.2018 - Vis nyhed...
Slutspurt på din ITIL kompetenceudvikling?
15.11.2017 - Vis nyhed...
Bliv ITIL Expert
– Hurtigt og til en skarp pris 15.09.2017 - Vis nyhed... Kursuskataloget for 2017 er på gaden
Med nye og opgraderede kurser 25.11.2016 - Vis nyhed... Bestået? Få svar med det samme
Elektroniske eksaminer giver hurtigt svar 16.09.2016 - Vis nyhed... Adopt and adapt er ITIL's mantra - Men hvordan gør du det i praksis?
To kurser til dig, der går ITIL-vejen 13.09.2016 - Vis nyhed... Go live hos Conscia A/S
ServiceNow implementeret på kun tre måneder. 09.09.2016 - Vis nyhed... Gør problemløsning lettere
Lær hvordan du knækker de svære nødder. 06.09.2016 - Vis nyhed... Service Management in-a-box
Genvejen til procesdrevet IT-service og begejstrede kunder
23.08.2016 - Vis nyhed... Her er endelig en bog om ITIL, der kan bruges til noget
Anmeldelse: Computerworld giver "ITIL i praksis - sådan" 4 stjerner og fine ord med på vejen. 04.05.2015 - Vis nyhed... Spar dine kunder for tidsspilde og bøvl - med ”god” ITIL
God ITIL findes, men alt for mange finder den ikke 01.04.2015 - Vis nyhed... Borgerservice Excellence - whitepaper
Mød digitaliseringen og få medvind i din Borgerservice. 06.03.2015 - Vis nyhed... IT-Service Excellence - whitepaper
Find balancen mellem kompetence og service i din IT-afdeling 09.02.2015 - Vis nyhed... ITIL® i praksis - sådan ... nu på gaden
Westergaard har udgivet en ny bog om ITIL. 19.01.2015 - Vis nyhed... Den sælgende kundeservice - whitepaper
Sæt fart på salget i kundeservice – uden at den gode service ryger i svinget 02.01.2015 - Vis nyhed... Kundekontaktpunkter - whitepaper
Det hemmelige våben i fremtidens kamp om kundernes anbefalinger.
Slagmarken, som fremtidens erhvervskrig skal kæmpes på, bliver hverken børsen eller direktionslokalerne, men den kundeorienterede frontlinje. 27.11.2014 - Vis nyhed... |