Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

02.08.2017

Se alle vores kager...

ITSM projekter handler dybest set om mennesker, og hvordan arbejdsgange udføres så kvalitet og effektivitet forbedres. Gennem de sidste fire år har Semler Services skabt en kultur og procesmodning som er forbilledlig for andre professionelle IT selskaber. At Westergaard har fået lov til at vøre med på denne rejse er en stor fornøjelse og det vil jeg gerne takke for. Tillykke med go live! 

 

Forsyning er vigtig for alle. Uden strøm og vand dur helten ikke. HOFOR har gennem de sidste år arbejdet på at forbedre deres interne IT drifts- og supportprocesser. Med ITIL best practice som grundlæggende framework er indholdet på plads. Som ITSM værktøj valgte HOFOR ServiceNow og gennem et kort og præcist projekt blev processerne understøttet i ServiceNow og idriftsat på kort tid.  Dette kan kun ske med dedikerede medarbejdere og ikke mindst en IT ledelse der strategisk er på plads. Westergaard siger tak for et godt projekt og ser frem til næste fase.

 

Tillykke til Conscia A/S med skarpt ITSM projekt. Med Westergaard som rådgiver fra projektstart til go live på 2 måneder. ServiceNow virker bare. Godt gået.

 

Dansk Flygtningehjælp er i dag gået i drift med sin nye service management løsning fra Westergaard, Service Navigator / ServiceNow. IT-chef Jørgen Skieller siger, at starten har været vellykket med 35 sager igennem. Løsningen fungerer godt, og det ser ud til, at Service Navigator giver lige præcis det ekstra, han ønskede i form af styrede processer.

 

Med go live af fase 1 den 1.2.2017 lød startskuddet til fremtidens ITSM løsning hos EG. Stort tillykke.

Læs mere om Service Navigator her.

Læs mere om ServiceNow her.

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data