Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

05.12.2017

Service Leadership Excellence

- Et kursus for serviceledere

På dette kursus udvikler du dit lederskab. Du bliver den gode leder, som kan inspirere og motivere, men som også kan give kritik og tage den svære samtale.

- Du lærer dine egne styrker og faldgruber at kende og hvordan du bevidst kan anvende dem i din lederrolle.
- Du lærer at kommunikere effektivt i skrift og tale. Og du lærer at kommunikere til de tre motivations-centre i hjernen – hoved, krop og hjerte.
- Du bliver en excellent leder, der kan skabe fodslag om hårde KPI’er – med højt humør

Kurset henvender sig til alle serviceledere, hvad enten de chefer, teamledere, coaches eller koordinatorer, og det går på tværs af alle typer af servicefunktioner - kontaktcentre, call centre, borgerservicefunktioner, IT Service Desks, telemarketing og retention funktioner m.m.

Form og varighed

Kurset er meget intensivt og gennem oplæg, diskussioner og praktiske øvelser skabes der en sammenhæng mellem teori og praksis.
Kurset leveres i tre moduler á to dages varighed. Næste kursusforløb starter den 31. januar i København. Tilmeld dig her.
 

 

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data