Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

02.03.2018

NYT PÅ KONTAKTCENTRET 2018!

KRIFA .. kundeservice, hvor mennesket kommer først

William Enevold Ehmsen, kontaktcenterchef og Claus Andersen, teamleder, KRIFA

I dette indlæg vil William og Claus løfte sløret for, hvordan man som fagforening og A-kasse yder service i verdensklasse, også når man som medlem bliver ramt af den livskrise det kan være at miste sit job. KRIFAs kundeservice er baseret på et kristent livs- og menneskesyn, og talerne vil vise, hvad det konkret betyder for både medlemmer og ansatte. Det handler f.eks. langt mere om mennesket og livssituationen end om omsætningskroner, hvad der blandt andet kommer til udtryk i rekrutteringsprocessen, hvor fokus ligger på værdier og på det gode match mellem virksomhed og medarbejder.

I KRIFA har man i mange år arbejdet med konceptet "God Arbejdslyst", der som en grundlæggende vision har fokus på det meningsfyldte arbejde mere end på juridiske rettigheder og forsikringer. Populært sagt vil man være et fitness center og ikke en skadestue. Og man måler på GAIS (God Arbejdslyst Indeks Score) KPI'er, der på 7 parametre måler medarbejderes og medlemmers arbejdslyst. Som noget helt nyt har kundeservicemedarbejderne fået fuld frihed i arbejdet, og de må bruge al den tid på medlemmerne, der skal til for at give dem den bedste oplevelse.

Kom og hør hvordan KRIFA med et kristent livssyn leverer en helt unik kundeoplevelse.

Se hele konference programmet og tilmeld dig HER.

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data