Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

07.03.2018

NEDTÆLLING TIL KONTAKTCENTRET 2018

– nu kun 14 dage tilbage

 

Tirsdag den 20. marts slår vi dørene op. Du møder 4 stærke keynotes med Ted Rubin, USA, i spidsen og i alt 17 talere, som tilsammen repræsenterer state-of-the-art i danske kontaktcentre.

Blandt de mange indlæg møder du:

Centralisering eller decentralisering af kontaktcentret – hvad skal man vælge?

Bettina Hansen, som er driftskoordinator i Erhvervsstyrelsen, fortæller i sit indlæg om, hvordan den af regeringen besluttede udflytning af Erhvervsstyrelsen fra København til Nykøbing Falster fungerer. I en tid, hvor kontaktcentre centraliseres i effektiviseringens navn, er Erhvervsstyrelsen en del af en modstrøm, med sine fordele, men også sine ulemper. Hvordan er processen forløbet, hvordan er forandringerne gennemført, og blev udflytningen en succes?

Succesfuld ledelse af millennials – hvordan?

Elna Katkic er kundeservicechef i NU Skin. Elna vil fortælle om, hvordan man fastholder og motiverer millennial generationen - de medarbejdere, som er født med sociale netværk og smartphones i hænderne. Hvordan man sikrer høj performance, trivsel og medarbejdertilfredshed. Du får tips, tricks og eksempler fra det virkelige liv i Nu Skins professionelle arbejdsmiljø.

Innovationsprisen 2018

Vi uddeler Innovationsprisen til det kontaktcenter, der med størst effekt har været nyskabende i forhold til sine kunder. Vi har fået mange spændende indstillinger, som vi er i færd med at gøre klar til nominering, og vi lukker for nye indstillinger fredag den 9. marts.

Se hele konference programmet og tilmeld dig HER.

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data