Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

02.05.2018

FACELIFT TIL SERVICE DESK UDDANNELSEN

Customer Service Management Professional (CSM Pro) med opdateret kvalitetsindhold

Nyt grundkursus:

Der har længe manglet en bred grunduddannelse for danske Service Desk-medarbejdere. Det laver vi nu om på med kurset HDI® Support Center Analyst. Kurset har amerikanske rødder, og det kommer hele vejen rundt om bl.a. multichannel, problemløsning, service excellence og konflikthåndtering.

Reviderede overbygningskurser:

På kurset Struktureret Problemløsning går vi dybere i systematisk dataindsamling, Root Cause Analysis, valg af løsning samt genbrug af løsninger og workarounds. Her bliver du virkelig en problemknuser!

Kurset IT-Service Excellence bygger videre på grunduddannelsens service excellence undervisning. Du får redskaber til at spotte de brugere, du møder i Service Desken, og du lærer, hvordan du leverer en fantastisk kundeoplevelse – hver gang!

Læs mere HER.

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data