Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

16.05.2018

IT Service Management uddannelse hos Westergaard

Vidste du, at Westergaard har et stort udbud af ITSM-specialistkurser?

Den 22. maj kan du tage kurset Struktureret Problemløsning, som giver dig en fuldt ITIL-kompatibel og meget effektiv metode til at løse komplekse problemer. Du får en værktøjskasse, og du lærer at bruge den på den store togulykke i Jylland.

Den 11. juni kører vi kurset Effektiv Forandring og Forankring, hvor du kan lære om organisatorisk forandring, forandringsprojekter og forandringsmodeller. Lær hvad du skal gøre for at opnå størst mulig accept og forankring.

Den 18. juni har vi Major Incident Management på programmet. Du lærer om krisestyring, teamledelse og struktureret kommunikation og du får konkrete redskaber til at flytte incidenthåndteringen fra øvelokalet til slagmarken ... ”warroom” i praksis!

Løsninger og workarounds er viden, som skal skabes og vedligeholdes. Det kan du lære på kurset Knowledge Centered Service Principles den 25. juni. Lær hvordan du skaber og vedligeholder viden samtidig med, at du løser  problemer og besvarer spørgsmål.

Læs mere om disse og andre kurser her.

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data