Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

10.10.2018

Mød Watson i Danske Banks Service Desk

Nyt indlæg på Service Desk og IT Service 2018

I Danske Banks Service Desk har man med IBM’s Watson skabt en intelligent maskine, som i sin første udgave kan svare på ”Hvordan gør jeg”-spørgsmål. Mulighederne er enorme, for Watson kan meget mere: Se mening og sammenhæng i store datamængder, lære og blive bedre, forstå brugeres situation og ønsker og præsentere intelligente valg.

Mød Erika Dapkiene, Head of Service Desk, Danske Bank, som i sit indlæg demonstrerer, hvordan Watson virker, og hun gennemgår de vigtigste lessons learned på vejen frem, herunder hvor man skal starte, og hvad man skal have fokus på, hvis man vil lykkes med kunstig intelligens i Service Desken. Indlægget er på engelsk.

Dette indlæg erstatter indlægget ”Kunden forventer stabile IT-løsninger - og analytiske redskaber bliver en del af værktøjskassen fremover” fra Keld Stehr Nielsen, Danske Bank.

Læs mere og tilmeld dig konferencen her.

 

 

 

 

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data