Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

31.10.2018

Få dit eget, unikke Service Excellence-krus

Vi har designet tre krus - ét for hver servicepreference: Den handlingsorienterede, den relationelle og den faktuelle. Og vi har fremstillet 400 eksemplarer, som vi udlodder til vores kursister, og vi fortsætter lige så længe lager haves.

Deltager du i kurset "IT Service Excellence", får du ét krus, og tager du et CSM Pro-certifikat for Service Desk-medarbejdere, kan du fylde op til tre krus.

På IT Service Excellence kurset lærer du at spotte og håndtere de brugere, som henvender sig. Læs mere og tilmeld dig her.

CSM Pro er en komplet, certificerende uddannelse for Service Desk-medarbejdere, og den består af 3 kurser: HDI® Support Center Analyst er grundkurset, mens Struktureret Problemløsning og IT Service Excellence er videregående kurser, som giver specialistfærdigheder. Læs mere her.

 

 

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data