Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

21.11.2018

Fire er nomineret - som Danmarks mest innovative IT-afdeling eller Service Desk i 2018

 

 

På "Service Desk og IT Service 2018" den 28. – 29. november kårer vi Danmarks mest innovative IT-afdeling eller Service Desk.

Vi fik 10 indstillinger: NNIT's Support Center, VIKING Life-Saving Equipments serviceafdeling, SKAT's DevOps-afdeling, BEC's udviklingsafdeling, ATOS Digitization, Danske Banks Service Desk, DSV, Region Syddanmarks IT Help Desk og Nianets supportafdeling.

Blandt disse indstillinger har vi nomineret fire, som går videre til kåringen, som sker under konferencemiddagen den 28. november:

  • NNIT har etableret en Knowledge management løsning, som håndterer 80% af alle henvendelser.
  • VIKING Life-Saving Equipment anvender sit IT Service Management system til global styring af service på redningsflåder m.m.
  • Danske Bank har taget Watsons kognitive intelligens i brug i sin Service Desk.
  • BEC har på to år flyttet hele sin udviklingsorganisation fra traditionel vandfaldsbaseret til agil udvikling.


Du kan stadig nå at være med på konferencen!

Læs mere og tilmeld dig konferencen her.

 

 

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data