Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

Kunderne siger om os …

Du kan læse en lang række udtalelser fra vores kursister. Udtalelserne kan sorteres efter område i menuen til venstre.

 

ITIL® Lifecycle: Service Transition (ST)

Rigtig godt indhold og god oversættelse af teorien i ITIL og hvordan denne kan bruges og implementeres bedst muligt. Altid en fornøjelse hos Westergaard.
Regitze Søborg    Boxer TV

Læs udtalelsen fra Regitze Søborg ...

Customer Service Excellence

En fantastisk energi, empatisk tilgang og humor har givet et super godt undervisningsforløb
Lotte Ramsdahl    Ringsted Kommune

Læs udtalelsen fra Lotte Ramsdahl ...

ITIL® Lifecycle: Service Transition (ST)

Ros til Jakob. Hurtig opfattende, og god til eksempler og til at kommunikere.
Dorte Würtz Møller    Axcess

Læs udtalelsen fra Dorte Würtz Møller ...

Borgerservice Excellence

Kompetent underviser og fantastisk indhold af kursus man kan bruge både fagligt og privat.
Morten Thiil Nielsen    Frederiksberg Kommune

Læs udtalelsen fra Morten Thiil Nielsen ...

ITIL® Expert

God læring i at tale om svaret uden at kende resultatet.
Niels Vermundsen, Incident Manager    NETS A/S

Læs udtalelsen fra Niels Vermundsen, Incident Manager ...

IT-Service Excellence

Spændende emne. Man kan bruge det der er undervist i, selvom man forlader arbejdsmarkedet.
Jan Thomsen    Hjørring Kommune

Læs udtalelsen fra Jan Thomsen ...

ITIL i Praksis

Vi var rigtig glade for forløbet med Søren, og jeg anbefaler både det, og bogen, bredt.
Rikke Pfänner    Energinet.dk

Læs udtalelsen fra Rikke Pfänner ...

ITIL i Praksis

Udbyttet fra dagen med Søren bliver anvendt løbende i alle henseender.
Helle Dyngby Andreasen    Region Nordjylland

Læs udtalelsen fra Helle Dyngby Andreasen ...

ITIL® Foundation

Jeg finder Søren Riis-Vestergaard yderst behagelig og kompetent som lærer og formidler.
Dan Kaa    Silkeborg Kommune

Læs udtalelsen fra Dan Kaa ...

ITIL® Managing Across the LifeCycle (MALC)

Det har været en stor fornøjelse at komme hos Westergaard, hvor jeg altid er blevet mødt af et smil og med stor hjælpsomhed.
Marianne Benedikte Nielsen    BEC

Læs udtalelsen fra Marianne Benedikte Nielsen ...

ITIL® i praksis

Masterclass er guld
Martin Hagelund    Lyngby-Taarbæk Kommune

Læs udtalelsen fra Martin Hagelund ...

Borgerservice Excellence

Forløbet har medvirket til, at vi har et godt fundament på tværs af borgerservice, som vi nu kan bygge videre på
Jens Erik Morthensen    Esbjerg Kommune

Læs udtalelsen fra Jens Erik Morthensen ...

Customer Service Excellence

Det er et udviklingsværktøj som jeg helt sikkert vil tage med mig videre i livet.
Afsaneh Rezaei    LN Eurocom Tele Services

Læs udtalelsen fra Afsaneh Rezaei ...

Borgerservice Excellence

Undervisningen var inspirerende og engagerende. Underviserne var meget dygtige og gode til at eksemplificere.
Sara Mia Petersen    Frederiksberg Kommune

Læs udtalelsen fra Sara Mia Petersen ...

Customer Service Excellence

Jeg bruger værktøjet hver eneste dag til bedre, at kunne finde frem til den enkelte kundes behov
Nikolaj Skovbjerg Jensen    LN Eurocom Tele Services

Læs udtalelsen fra Nikolaj Skovbjerg Jensen ...

Customer Service Excellence

Det har været en rejse igennem ens egen personlige udvikling, som man kan sige har sat nogle tanker i gang. Både privat men også arbejdsmæssigt.
Morten Holgård Seindal    LN Eurocom Tele Services

Læs udtalelsen fra Morten Holgård Seindal ...

Borgerservice Excellence

Jeg har aldrig fået en gennemgang af teori på så spændende og inspirerende måde.
Susanne Larsen    Stevns Kommune

Læs udtalelsen fra Susanne Larsen ...

PRINCE2® Foundation

Det var høj, høj klasse!
Mads-Peter Jannings    SKAT

Læs udtalelsen fra Mads-Peter Jannings ...

Grab@Pizza™

We had a great day and a very well facilitated session and warmly recommend similar sessions.
Peter Vestergaard    DSV

Læs udtalelsen fra Peter Vestergaard ...

ITIL® Managing Across the LifeCycle (MALC)

Fantastisk underviser, der formår at mixe ITIL og den ”virkelige” verden...
Annette Knudsen    Silkeborg Kommune

Læs udtalelsen fra Annette Knudsen ...

ITIL Foundation

[Instruktøren] var rigtig god til at bruge eksempler undervejs så begreber og koncepter blev forklaret virkelighedsnært...
Anders Peder Brahm    Københavns Universitet

Læs udtalelsen fra Anders Peder Brahm ...

Service Desken anno 2014

Tak til hele holdet fra Westergaard for endnu en god og spændende konference de seneste 2 dage, med massere af gode og inspirerende indlæg.
Tobias Hansen    Incident manager, University of Copenhagen

Læs udtalelsen fra Tobias Hansen ...

Service Leadership Excellence - samlet forløb

Jeg kan kun anbefale kurset til andre ledere og mellemledere. Jeg har opnået en selvindsigt og forståelse, for årsagerne bag mine kollegaer og kunders reaktions mønstre, som er uvurderlig i mit fremtidige arbejde.
Morten Dalgaard Holm    Europæiske ERV

Læs udtalelsen fra Morten Dalgaard Holm ...

Service Leadership Excellence - samlet forløb

Vi kan virkelig anbefale dette kursus, hvis du har lyst til at blive klogere på dig selv, dit lederskab og dine medarbejdere.
Shahab Milani & Claus Andersen    Kundecenter Krifa

Læs udtalelsen fra Shahab Milani & Claus Andersen ...

Borgerservice Excellence

Medarbejdernes egne ”typer” samt de hidtidige oplevelser og erfaringer indenfor teamet inddrages i undervisningen og derved kobles teori og praksis sammen – det skaber resultater her og nu. Det gælder både i mødet med borgeren og internt i teamet.
Jette Ingemann Hansen    Roskilde Kommune

Læs udtalelsen fra Jette Ingemann Hansen ...

Service Leadership Excellence - samlet forløb

Fantastisk instruktør, fantastisk omsættelighed fra oplæg til brug i hverdagen
Steffen Holbech    Odense Kommune

Læs udtalelsen fra Steffen Holbech ...

Kepner-Tregoe® Foundation

Jeg synes, det var et godt kursus, fordi det var meget operationelt orienteret og ikke kun om processer.
Frank Vestergaard Pedersen    Koncern-IT Københavns Universitet

Læs udtalelsen fra Frank Vestergaard Pedersen ...

Kundeservice i en IT-serviceorganisation

Useful and the guys started using it among colleagues.
Rubesh Vehnu    Rockwool

Læs udtalelsen fra Rubesh Vehnu ...

Service Leadership Excellence - samlet forløb

Jeg har øjeblikkeligt set en effekt af min nye viden, som mine omgivelser også bekræfter mig i. Jeg kan derfor sige, at uddannelsen leverer et reelt udbytte, der lever videre udenfor kursuslokalet.
Daniel Hasselager Brevadt    PFA Pension

Læs udtalelsen fra Daniel Hasselager Brevadt ...

Service Leadership Excellence - samlet forløb

Resultatet er synligt og specielt omkring mersalget, har vi oplevet en flot fremgang, som udelukkende skal tilskrives kurset, værktøjerne og måden jeg i dag, kommunikerer med medarbejderne på.
Anders Eeg Møller, Team Manager    LN Eurocom Teleservices A/S

Læs udtalelsen fra Anders Eeg Møller, Team Manager ...

Service Leadership Excellence - samlet forløb

Jeg har fået en masse brugbare værktøjer, som er med til at gøre kommunikation med mine medarbejdere betydeligt lettere...
Jan Elmelund Olsen    ATEA

Læs udtalelsen fra Jan Elmelund Olsen ...

Kepner-Tregoe® Foundation

Godt kursus med praktiske værktøjer og vinkler på problemløsning...
Thomas Hjorth Jakobsen    Steria A/S

Læs udtalelsen fra Thomas Hjorth Jakobsen ...

Customer Service Excellence - modul 2

Jeg syntes det var et super godt kursus...
Jane Larsen    Falck Danmark

Læs udtalelsen fra Jane Larsen ...

Kepner-Tregoe® introkursus

Generelt kanon godt kursus..
Christina Kruse    BRF

Læs udtalelsen fra Christina Kruse ...

Service Leadership Excellence - modul 1

Supergode værktøjer til selv at blive bedre!
Dorthe Borchmann-Olsen    Selandia CEU

Læs udtalelsen fra Dorthe Borchmann-Olsen ...

Service Leadership Excellence - modul 1

Superinspirerende og meget givende og lærerigt.
Claudia Kjeldgaard    Tryg Kundeservice

Læs udtalelsen fra Claudia Kjeldgaard ...

Customer Service Excellence - modul 1

...jeg kan varmt anbefale dem og dette kursus.
Jane Larsen    Falck Kundeservice

Læs udtalelsen fra Jane Larsen ...

Service Leadership Excellence - modul 1

Giver et godt indblik i mig som leder/person…
Jan Elmelund Olsen    ATEA

Læs udtalelsen fra Jan Elmelund Olsen ...

Kepner-Tregoe® Foundation

Jeg synes rigtig godt om kurset, instruktøren er særdeles kompetent og...
Elsebeth Thullesen    BEC

Læs udtalelsen fra Elsebeth Thullesen ...

Kepner-Tregoe® Foundation

Knald dygtig lærer, og specielt omkring Problem Analysis har jeg som Problem Manager...
Svend Åge Monnerup    ATP

Læs udtalelsen fra Svend Åge Monnerup ...

Kepner-Tregoe® Foundation

Jeg har allerede gjort brug af bl.a. Potential Problem Analysis i mit daglige arbejde med stor succes...
Kenneth S. Kristensen    Souschef & Problem manager, BRFkredit A/S

Læs udtalelsen fra Kenneth S. Kristensen ...

Kepner-Tregoe® Foundation

Det gode ved KT er, at man kan gå direkte hjem og anvende det i dagligdagen - ikke blot indenfor IT's problem management, men også indenfor andre områder...
Karsten Grinderslev    Former IT Services director, Dupont/Danisco

Læs udtalelsen fra Karsten Grinderslev ...

Kepner-Tregoe® Foundation

Alt i alt synes jeg de 2 dage var en god investering og kan anbefale det til andre som skal til at arbejde med problem management...
Michael Verdier    Aller Media A/S

Læs udtalelsen fra Michael Verdier ...

PRINCE2® Overblik

De var positivt overraskede over Jacob’s ligefremme og klare måde at forelægge på – og budskabet blev leveret klokkeklart...

Kåre Nissen    Coloplast A/S

Læs udtalelsen fra Kåre Nissen ...

ITIL® Foundation

Jeg vil bare lige runde ordentlig af oven på vores veloverståede ITIL kurser her i uge 15 og 16 i april måned. Som du ved bestod vi alle sammen og...
Tina Frese-Madsen    Kammeradvokaten, advokatfirmaet Poul Schmith

Læs udtalelsen fra Tina Frese-Madsen ...

Whiteboard Telling!

Kan varmt anbefale dette kursus til alle der har brug for at sælge sit produkt/ide. Det er jo i virkeligheden det vi prøver på hver gang vi slår en streg på et whiteboard.
Helle Haug    Service Delivery Manager, ITO Relationship Management

Læs udtalelsen fra Helle Haug ...

ITIL® Foundation

Tak for den hurtige eksamenstilbagemelding - og mange tak for et rigtig godt kursus med Johnny, som er en god og yderst kompetent underviser.
Rannvá Clarlund    NNIT A/S

Læs udtalelsen fra Rannvá Clarlund ...

ITIL® Foundation

Man bliver virkelig ITILized efter sådan en omgang.
Peter L. Svarre    Grundfos Management

Læs udtalelsen fra Peter L. Svarre ...

ITIL® Foundation

Det var et godt kursus med Johnny som en inspirerende instruktør.
Lisbeth Balle    IS consultant, CIO Office, Grundfos

Læs udtalelsen fra Lisbeth Balle ...

ITIL® Foundation

Det har været en dejlig oplevelse at være på kursus.
Nadia Michelle Kristensen    Grundfos

Læs udtalelsen fra Nadia Michelle Kristensen ...

Whiteboard Telling!

Jeg er imponeret over, så meget du involverede dig - det er rigtig rart at have en underviser, der ikke bare lirer en hyldevare af!...
Christine Dalager    Personal Assistant, KPMG

Læs udtalelsen fra Christine Dalager ...

ITIL® Overblik

Det at du kunne trække eksempler frem og spørge ind til, hvordan vi ser ITIL i vores forskellige organisationer på de forskelige niveauer var virkelig brugbart!
Martin Strøm    Technical Consultant, Aloc

Læs udtalelsen fra Martin Strøm ...

ITIL® Foundation

STOR ros til Søren for den super-gode formidling af et meget teoretisk – men også spændende - stof.
Helle Dyngby Andreasen    IT Service Delivery Manager, Region Nordjylland

Læs udtalelsen fra Helle Dyngby Andreasen ...

ITIL® Foundation

Kursister fra de tidligere hold samt fra det seneste hold har kun haft masser af ros at øse af.
Pernille Wieder    DSV

Læs udtalelsen fra Pernille Wieder ...

ITIL® Foundation

De it-folk jeg har snakket med på AU er også meget begejstret – ’den bedste underviser vi længe har oplevet’.
Peter Danneberger    Aarhus Universitet IT

Læs udtalelsen fra Peter Danneberger ...

ITIL® Foundation

Underviseren var god til at undervise billedligt, hvilket tilgodeser en som mig som er en af dem der lærer bedst med nogle visuelle input.
Thomas Frydling Petersen    Hempel A/S

Læs udtalelsen fra Thomas Frydling Petersen ...

ITIL® Foundation

Jeg kunne rigtig godt lide jeres forplejning og der var en rigtig venlig atmosfære.
Claus Stoltz Tønnesen    Servicegruppen for Dataudstyr A/S

Læs udtalelsen fra Claus Stoltz Tønnesen ...

ITIL® Foundation

og så var instruktøren specielt god til at gøre hele det meget komprimerede kursus levende
Mogens Axelsen    Knowledge Cube A/S

Læs udtalelsen fra Mogens Axelsen ...

Kamp til stregen – Rally hos NNIT!

Konkurrenceelementet i spillet bød på en velkendt situation fra dagligdagen: Vi var nemlig to hold, der dystede - oven i købet både på egen og "modspillernes" bane.
Birgit Fries    Service Delivery Director, NNIT A/S

Læs udtalelsen fra Birgit Fries ...

ITIL® Foundation

Underviseren gjorde et godt stykke arbejde...
Henrik Fjordskov    Novo Nordisk A/S

Læs udtalelsen fra Henrik Fjordskov ...

ITIL® Foundation

Søren er en god formidler. Han er meget åben for afbrydelser og god til at…
Bettina Bisgaard    ATP

Læs udtalelsen fra Bettina Bisgaard ...

Apollo 13 - an ITSM Case Experience

Vi kan derfor varmt anbefale brugen af simulationsspil som Apollo 13 som anskuelsesundervisning i IT Service Management.
Peter H. Vestergaard og Christian F. Nissen    ITU

Læs udtalelsen fra Peter H. Vestergaard og Christian F. Nissen ...

ITIL® Foundation

Ubetinget en hamrende dygtig motiverende lærer! Det var det bedste kursus nogensinde.
Claus Højfeldt    Københavns Universitet

Læs udtalelsen fra Claus Højfeldt ...

ITIL® Foundation

God lærer, relevante scenarier.
Anders Osborn    ATEA A/S

Læs udtalelsen fra Anders Osborn ...

ITIL® Foundation

Det var et dejligt åbent kursus med mange mennesker fra forskellige virksomheder, godt med en blandet skare til god erfaringsudveksling.
Claus Petersen    Coloplast A/S

Læs udtalelsen fra Claus Petersen ...

Apollo 13 - an ITSM Case Experience

Apollo 13 var superaktiverende og sjovt! Det styrkede den teoretiske undervisning, især fordi de bløde ting som samarbejde, kommunikation og motivation blev håndteret i spillet.
Søren Collstrup    Global IT, LM Wind Power A/S

Læs udtalelsen fra Søren Collstrup ...

The Challenge of Egypt

Vi har nogle sjove fælles oplevelser at tale om lang tid fremad. Voksne kan bestemt også lære gennem leg.
Ivan Harreskov    Køge Kommune

Læs udtalelsen fra Ivan Harreskov ...

ITIL® Capability: Service Offerings and Agreements (SOA)

I holder et højt niveau på alle af jeres kurser, hvilket ikke er en selvfølge hos andre udbydere.
Kasper Ringkjøbing    KMD A/S

Læs udtalelsen fra Kasper Ringkjøbing ...

ITIL® Foundation

Det var fedt at emnet jeg havde forventet var kedeligt...
Tina Siig    JP/Politikens Hus A/S

Læs udtalelsen fra Tina Siig ...

ITIL® Expert

Din måde at facilitere et dynamisk læringsmiljø er meget prisværdig…
Carin Warming, Support og Driftchef    Strålfors Information Logistics, Post Danmark eKommunikation

Læs udtalelsen fra Carin Warming, Support og Driftchef ...

Effektiv Problemløsning

Underviser var velforberedt og kunne materialet.
Kim Nielsen    Guldborgsund Kommune

Læs udtalelsen fra Kim Nielsen ...

ITIL® Foundation

Jasper Uldal var super god til at formidle stoffet, holde planen og bringe det ned på et mere praktisk/brugbart niveau
Charlotte Hvid Ravnholt    GNResound

Læs udtalelsen fra Charlotte Hvid Ravnholt ...

ITIL® Foundation

Underviser var rigtig god - gjorde stoffet forståeligt og gjorde det praktisk!
Lasse Koch    Carlsberg IT A/S

Læs udtalelsen fra Lasse Koch ...

ITIL® Foundation

Gode lokaler, god mad.
Allan Krabbe Thorsen    Infrasoft - Nilex Danmark

Læs udtalelsen fra Allan Krabbe Thorsen ...

ITIL® Overblik

Der er god plads til spørgsmål.
Lena Baron Grymer    UNI-C

Læs udtalelsen fra Lena Baron Grymer ...

ITIL® Foundation

Generelt rigtig godt kursus både indholdsmæssigt, fagligt, lokalitet.
Jan Thiilborg    Bankdata

Læs udtalelsen fra Jan Thiilborg ...

ITIL® Foundation

God præsentation og opgavefordeling - teori og gruppearbejde, hjemmearbejde.
Michael Gregers Jensen    Post Danmark A/S

Læs udtalelsen fra Michael Gregers Jensen ...

ITIL® Foundation

Kurset rigtig godt. Har givet god forståelse for IT og dets processer.
Pia Batz    Post Danmark A/S

Læs udtalelsen fra Pia Batz ...

ITIL® Foundation

Godt indhold - god balance mellem teori og praksis!
Berit Westergaard    Post Danmark A/S

Læs udtalelsen fra Berit Westergaard ...

Effektiv Service og Kommunikation

Godt med få mennesker - nåede i dybden med tingene. Godt med sparring med de andre.
Ann Berit Pedersen    Aabenraa Kommune

Læs udtalelsen fra Ann Berit Pedersen ...

Effektiv Service og Kommunikation

Lækkert lille og intimt kursus.
Hanne Jensen    Jammerbugt kommune

Læs udtalelsen fra Hanne Jensen ...

ITIL® Capability: Service Offerings and Agreements (SOA)

Underviser rigtig god – god variation og det bliver gjort nærværende via eksempler.
Flemming Hawthorn Jensen    Statens Serum Institut

Læs udtalelsen fra Flemming Hawthorn Jensen ...

ITIL® Capability: Service Offerings and Agreements (SOA)

Fedt at holdene ikke var større – giver god forståelse.
Lene Berg Nielsen    Københavns Lufthavne A/S

Læs udtalelsen fra Lene Berg Nielsen ...

PRINCE2® Foundation

Underviseren var rigtig, rigtig god, kurset var rigtigt godt, godt mad og dejlige lokaler.
Brian Stonor Werner    NNIT A/S

Læs udtalelsen fra Brian Stonor Werner ...

PRINCE2® Overblik

Underviseren var 100% det der gjorde kurset godt!
Dennis Hørmann    Fundraiseren.dk

Læs udtalelsen fra Dennis Hørmann ...

PRINCE2® Overblik

Underviseren var blændende god!
Peter Henriksen    Århus Kommune

Læs udtalelsen fra Peter Henriksen ...

ITIL® Foundation

Gode med eksempler og komme ind på nogle cases – tæt på virkeligheden.
Nana Foxby-Jacobsen    Siemens

Læs udtalelsen fra Nana Foxby-Jacobsen ...

ITIL® Capability: Release, Control and Validation (RCV)

Bedste var underviseren. Meget behagelig og dygtig til at formidle sin viden.
Dennis Torgersen    NNIT A/S

Læs udtalelsen fra Dennis Torgersen ...

ITIL® Lifecycle: Service Strategy (SS)

Til gengæld havde vi en instruktør der virkelig evnede, at få transformeret det "tørre" stof fra bogen til noget virkelighedsnært.
Ole Larsen    NNIT A/S

Læs udtalelsen fra Ole Larsen ...

PRINCE2® Overblik

Jeg har fået stort udbytte af dagen...
Søren Olsen    KMD

Læs udtalelsen fra Søren Olsen ...

CSM-Pro Certificeringsmodul

...det er positive medarbejdere, der kommer tilbage med kommentarer som gode og inspirerende dage hjulpet på vej af dygtige instruktører...
Helle Groth    JN Data

Læs udtalelsen fra Helle Groth ...

ITIL® Foundation

Vi var flere fra Statoil som tog ITIL foundation V3 hos SOSForum og det har sat fokus på den teoretiske baggrund ved vores dagligdag, vi havde behov for.
Anders Thorning Andersen    Statoil

Læs udtalelsen fra Anders Thorning Andersen ...

Apollo 13 - an ITSM Case Experience

Apollo13 for IT Managers!
Christian Nissen    ITU (IT University, Denmark)

Læs udtalelsen fra Christian Nissen ...

Apollo 13 gør dig flyveklar til ITIL

Apollo 13 gør dig flyveklar til ITIL. Kombinationen af spil og teori er genial, og jeg anbefaler varmt dette spil til alle andre IT-afdelinger...
Ole Bech    Roskilde Kommune

Læs udtalelsen fra Ole Bech ...

Apollo 13 - an ITSM Case Experience

Apollo 13 spillet åbnede virkelig vores øjne for, hvor vigtigt det er, at have nogle processer at arbejde ud fra...
Pia Mose    BeKTra v/ Nordjyllands Trafikselskab

Læs udtalelsen fra Pia Mose ...

Apollo 13 spillet åbnede virkelig vores øjne for, hvor vigtigt det er, at have nogle processer at arbejde ud fra...
Pia Mose    BeKTra v/ Nordjyllands Trafikselskab

Læs udtalelsen fra Pia Mose ...

PRINCE2® Overblik

Jakob er en god formidler...
Ken Sørensen    DR

Læs udtalelsen fra Ken Sørensen ...

PRINCE2® Overblik

Jeg er meget tilfreds med kurset...
Susanne Jørgensen    Projektbasen

Læs udtalelsen fra Susanne Jørgensen ...

PRINCE2® Overblik

Kurset er en super god og inspirerende måde at få en intro og overblik over PRINCE2.
Kasper Kristensen    Systematic

Læs udtalelsen fra Kasper Kristensen ...

PRINCE2® Foundation

Jeg fik proppet meget information ind på få timer...
Anne Dollas    NNIT A/S

Læs udtalelsen fra Anne Dollas ...

ITIL® Foundation

Forplejning og fysiske forhold var god. Jeg synes instruktøren Søren er super god til at formidle stoffet.
Stig Norre Rasmussen    Firmakursus for Coloplast

Læs udtalelsen fra Stig Norre Rasmussen ...

ITIL® Foundation

Intensiteten under kurset var høj, og både forplejning samt faciliteter var langt over forventning.
Jacob Lund-Skovbo   

Læs udtalelsen fra Jacob Lund-Skovbo ...

ITIL® Foundation

Jeg fik bedre styr på udtryk og hvad det omhandlede. Super fine omgivelser.
Kenneth Ørnbo    Frederikssund Kommune

Læs udtalelsen fra Kenneth Ørnbo ...

ITIL® Foundation

...kurset er et af de bedste og mest givende, som jeg har deltaget på de sidste 10 år...
Bo Skadkær    Økonomistyrelsen

Læs udtalelsen fra Bo Skadkær ...

ITIL® Capability: Operational Support and Analysis (OSA)

Super godt kursus med mange udbytterige diskussioner...
Berit Søgaard    BRFkredit

Læs udtalelsen fra Berit Søgaard ...

PRINCE2® Foundation

Jeg har tit oplevet at kurser er meget tekniske og at man får en masse viden, men ikke ret meget viden, der gør en i stand til at gå hjem og være praktisk.
Rikke Møller Møllebjerg    CapaSystems A/S

Læs udtalelsen fra Rikke Møller Møllebjerg ...

PRINCE2® Foundation

Et kursus med stort udbytte (også selv om det ikke kun er med egne kollegaer).
Helle Mølgaard    ALOC A/S

Læs udtalelsen fra Helle Mølgaard ...

PRINCE2® Overblik

Samarbejdet med Service og support forum om identifikation, planlægning og afvikling af kurset har været rigtig godt og vi har fået indfriet vores forventninger til forløbet.
Anette Asmussen    ALOC A/S

Læs udtalelsen fra Anette Asmussen ...

ITIL® Foundation

Det var et super spændende og meget relevant kursus...
Dorthe Frørup Petersen    NNIT A/S

Læs udtalelsen fra Dorthe Frørup Petersen ...

Service Leadership Excellence

Meget anbefalelsesværdigt, hvis du søger din indre leder og kommunikative strategi.
Anders Eeg Møller    LN Eurocom

Læs udtalelsen fra Anders Eeg Møller ...

Siden hentes. Henter siden ...
data