Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser  >  Service Desk - CSM Pro
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Service desk uddannelsen

Customer Service Management Professional - CSM Pro

CSM Pro er Westergaards certificeringsforløb for Service Desk medarbejdere. Forløbet afdækker målrettet service og kommunikationskompetencerne og består af 3 kurser af høj, gennemprøvet kvalitet, der kan anvendes af alle IT supportere – såvel erfarne som uerfarne:

  1. Effektiv Problemløsning
  2. Effektiv Forandring & Forankring
  3. IT Service Excellence

Du kan opnå certifikatet og titlen: Certified Customer Service Management Professional (CSM Pro), når du har bestået de tre kurser

CSM Pro kursusdiagram

Kombiner servicekurser og problemløsningkurser

Kurserne

Kurserne kan tages i vilkårlig rækkefølge, og har til formål at give praktiske værktøjer inden for problemløsning og brugerservice i IT-afdelinger.

Har du allerede bestået Kepner-Tregoe Foundation, kan dette kursus erstatte Effektiv Problemløsning i den samlede certificering.

IT Service Excellence

På dette kursus sættes der fokus på kommunikationen imellem den it-faglige medarbejder og brugeren.

IT Service Excellence giver dig selvindsigt, og du får en forståelse for, hvordan dine brugere tænker og reagerer. Du bliver i stand til at matche dine brugere, så du kan levere den service, de efterspørger. 

Kursusbeskrivelse & Tilmelding

Effektiv Forandring & Forankring

Dette kursus lærer dig om forandringshåndtering i praksis. Hvordan de menneskelige aspekter af projekter, der introducerer forandringer, kan håndteres, så der opnås maksimal tryghed og accept.

Kursusbeskrivelse & Tilmelding

Effektiv Problemløsning

Service Desk medarbejdere håndterer mange problemer. Med dette kursus får du en metode, som kan bruges både til de hurtige omgåelser og de mere komplekse løsninger. 

Efter kurset er deltageren i stand til at registrere, prioritere og kategorisere problemer samt analysere problemer og komme med kvalificerede løsningsforslag. Deltageren vil også kunne formidle effektive, genbrugelige løsninger til brugerne, eskalere henvendelser korrekt, funktionelt og hierarkisk samt monitorere og rapportere brugertilfredshed.

Kursusbeskrivelse & Tilmelding

Kepner-Tregoe Foundation

Har du allerede Kepner-Tregoe kurset, kan det indgå i stedet for Effektiv Problemløsning.

 

 

 
Få 15% rabat

Bestil et helt forløb, og få 15% rabat på kursusprisen.

Et helt forløb indeholder syv kursusdage:

Til prisen skal lægges certificering for de enkelte kurser. 

 

Service Desk Uddannelsen

CSM Pro certifikatet kan opnås med i alt otte dages undervisning.

Service Desk uddannelsen CSM Pro er et koncept med tre kurser, som kan kombineres eller tages enkeltvis.

Når du har bestået eksamen i hvert af de tre kurser, opnår du certifikatet og titlen:

Certified Customer Service Management Professional (CSM Pro).

Service Desk uddannelsen

Download brochure her. 

Siden hentes. Henter siden ...
data