Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser  >  Service Desk - CSM Pro
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Service desk uddannelsen

Customer Service Management Professional - CSM Pro

En komplet uddannelse for Service Desk-medarbejdere.

Med HDI® Support Center Analyst introducerer vi en grunduddannelse for Service Desk-medarbejdere. Dette kursus etablerer alle de basale support-færdigheder, mens Struktureret Problemløsning og IT Service Excellence er overbygningskurser, der etablerer specialistkompetencer inden for henholdsvis problemløsning og service excellence.

Når du har taget dit certifikat i hvert af de 3 kurser, opnår du certifikatet og titlen: Customer Service Management Professional

CSM Pro kursusdiagram

Kombiner servicekurser og problemløsningkurser

Kurserne

Kurserne kan tages i vilkårlig rækkefølge, og har til formål at give praktiske værktøjer inden for problemløsning og brugerservice i IT-afdelinger.

Med den seneste opdatering introduceres HDI® Support Center Analyst som en grunduddannelse for Service Desk medarbejdere.

Har du allerede bestået Kepner-Tregoe Foundation, kan dette kursus erstatte Struktureret (Effektiv) Problemløsning i den samlede certificering.

Hvis du er i gang med et CSM-Pro forløb , kan du gøre det færdigt som planlagt med IT-Service Excellence, Struktureret (Effektiv) Problemløsning og Effektiv Forandring og Forankring som de certificerende kruser, eller du kan vælge at kombinere med HDI Support Center Analyst. 

HDI® Support Center Analyst

Grundkursus for Service Desk-medarbejdere. På kurset undervises og trænes deltagerne i håndtering af kanaler og henvendelser, troubleshooting og problemløsning, effektiv kommunikation, stress- og konflikthåndtering, arbejdet i serviceprocesser med mere.

Kursusbeskrivelse og tilmelding

IT-Service Excellence

På dette kursus underviser og træner vi deltagerne i at blive bedre til kommunikation, konfliktløsning og kundekontakt.

Kursusbeskrivelse & tilmelding

Struktureret Problemløsning

På kurset lærer du at løse problemer systematisk og effektivt... med høj kvalitet, hurtigt og med et lille tidsforbrug.  

Kursusbeskrivelse & Tilmelding

Kurser der kan indgå i allerede opstartede forløb

Kepner-Tregoe Foundation

Har du allerede Kepner-Tregoe kurset, kan det indgå i stedet for Effektiv Problemløsning.

Effektiv Forandring & Forankring

Dette kursus lærer dig om forandringshåndtering i praksis. Hvordan de menneskelige aspekter af projekter, der introducerer forandringer, kan håndteres, så der opnås maksimal tryghed og accept.

Kursusbeskrivelse & Tilmelding

 

 
Få 15% rabat

Bestil et helt forløb, og få 15% rabat på kursusprisen.

Et helt forløb indeholder syv kursusdage:

Til prisen skal lægges certificering for de enkelte kurser. 

 

Service Desk Uddannelsen

CSM Pro certifikatet kan opnås med i alt syv dages undervisning.

Service Desk uddannelsen CSM Pro er et koncept med tre kurser, som kan kombineres eller tages enkeltvis.

Når du har bestået eksamen i hvert af de tre kurser, opnår du certifikatet og titlen:

Certified Customer Service Management Professional (CSM Pro).

Service Desk uddannelsen

Download brochure her. 

Siden hentes. Henter siden ...
data