Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser  >  KALENDER & TILMELDING  >  Kursusoversigt
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

IT Service & Support


Her finder du kurser, der retter sig mod IT Service Desk og Supportorganisationer.
Kurserne kan tages enkeltvis eller tilsammen give et dansk certifikat, der beviser dine kompetencer i en Supportorganisation. Få mere at vide under CSM Pro Certificering.

 

Apollo 13 - an ITSM Case Experience

Effektiv Forandring og Forankring

Effektiv Problemløsning

Grab@Pizza™

IT Service Excellence

ITIL® i praksis - Organisatorisk Forandring

Knowledge Centered Service® Principles

Major Incident Management

Service Excellence Advanced

Service Excellence Inspirationsworkshop

SIAM® - Service Integration and Management Foundation

Tilbage til kursusoversigt

 
CSM Pro Certificering

Bliv uddannet og certificeret Customer Service Management Professional (CSM Pro)

Læs mere

 
Firmakurser

Alle kurserne kan afholdes som interne firmakurser. Der kan være penge at spare, og med et internt kursus har man som virksomhed større indflydelse både på kursets form og indhold.

Læs mere

 
Siden hentes. Henter siden ...
data