Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser  >  Kundeservice
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

 

Kundeserviceuddannelse

Vi tilbyder en række kundeservicekurser for medarbejdere og ledere i kundeserviceorganisationer som f.eks. kontaktcentre, callcentre, kundeservicecentre, borgerservice, telemarketing, samt andre organisationer med ansvar for service, salg, teleperformance og kundepleje.

Med kompetencerne øger du din egen og din afdelings effektivitet samtidig med at du skaber gladere og mere loyale kunder.

Borgerservice Exellence

Sæt borgeren i centrum

Borgerservice Excellence-uddannelsen gør medarbejderen i stand til at professionalisere indsatsen og serviceydelserne, så alle får mest muligt ud af forandringerne.

Undervisningen er delt op i to moduler á to dages varighed.

Læs kursusbeskrivelsen

Customer Service Excellence

Gør medarbejdere og kunder til dine ambassadører

På dette kursus i kundeservice lærer medarbejderne at skærpe opmærksomheden på kunden og den igangværende samtale fremfor at lade sig styre af rutiner.

Kurset varer tre dage.

Læs kursusbeskrivelsen

Service Excellence Advanced

Kursusforløb for medarbejdere i servicefunktionen

På denne overbygning af Service Excellence kurserne indenfor både IT og kundeservice klæder vi Jer yderligere på til at levere excellent service og kommunikation.

Vi går i dybden med typernes reaktionsmønstre og forsvarsmekanismer, og føjer brugbar teori og et større praktisk element til det indlærte.

Læs kursusbeskrivelsen

Service Leadership Excellence

Lær kunsten at skabe succes igennem andre

På lederuddannelsen lærer du at være den gode leder, som både kan inspirere og motivere, men som også er i stand til at give kritik og tage den svære samtale, når der er behov for det.

Undervisningen er delt op i tre moduler á to dages varighed.

Læs kursusbeskrivelsen

Customer Experience - CX

Sådan øger du dine kunders loyalitet

På dette kursus lærer du, hvordan du arbejder systematisk med at optimere kundeoplevelser i din organisation.

Læs kursusbeskrivelsen

Service Excellence Overblik

Vi kradser i overfladen af Danmarks mest populære serviceuddannelse

Service Excellence konceptet hjælper serviceorganisationer at optimere serviceoplevelsen for kunder, brugere og borgere.
Få at vide, hvad der ligger under overskriften, på en dag med gennemgang af metoder og værktøjer.

Læs kursusbeskrivelsen

Service Excellence Inspirationsworkshop

Få din virksomheds eget serviceniveau under luppen!

På en Service Excellence Inspirationsworkshop tager vi serviceniveau i din virksomhed under luppen, og giver jer et indblik i, hvordan jeres kunder opfatter jer som leverandør af serviceydelser.

Læs kursusbeskrivelsen

Whitepaper - gratis download

Du kan gratis downloade en række publikationer indenfor dette område

Hent whitepaper - Borgerservice Excellence

Mød digitaliseringen og få medvind i din Borgerservice.

Whitepaper - Leadership

Sæt kursen for din serviceafdeling – og få medarbejdere, der vil gå planken ud for dig!

Whitepaper - Kundekontaktpunkter

Det hemmelige våben i kundernes kamp om kundernes anbealinger.

Whitepaper - Den sælgende kundeservice

Sæt fart på salget i kundeservice – uden at den gode service ryger i svinget

 

 

Produktblade til medarbejderuddannelser

Download produktblad

Download produktblad her.

Produktblade til lederuddannelser

Download produktblad her. 

Customer Experience

Customer Experience produktblad

Download produktblad her

 

Siden hentes. Henter siden ...
data