Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Customer Journey Mapping

Forstå din kundes rejse igennem din virksomhed

Beskrivelse

Når du vil levere gode kundeoplevelser, må du vide, hvilken rejse, du tager kunden ud på.

På dette kursus lærer du, hvordan du struktureret og systematisk kortlægger og dokumenterer kunderejsen, således at du får et veldefineret udgangspunkt for serviceforbedringer.

Varighed

1 dag.

Tid

Uddannelsen er et dagkursus med undervisning fra kl. 9.00 – 16.30.

Kunderne siger

Customer Journey Mapping workshop for If forsikring

I marts leverede Westergaard en Customer Journey Mapping-workshop til If forsikring. Vi gik tæt på, hvad der styrer kunderejserne, hvad forskellen er på en kunderejse og en serviceproces, og sidst men ikke mindst, hvordan man kortlægger kunderejsen.

Med Westergaards metode og Visio-plugin kortlagde deltagerne en kunderejse fra det virkelige liv. Undervejs var der mange aha-oplevelser, og slutresultatet blev godt. ”Vi havde en super workshop omkring Customer Journey Mapping med instruktørerne fra Westergaard. De var begge meget kompetente og dagen havde et relevant og spændende indhold”, siger Mette Kildsgaard Olsen, Forretningsudvikler i If forsikring.

Top

Dato & tilmelding

Der er i øjeblikket ikke
fastlagt datoer.

Kontakt os venligst og hør, hvornår kurset afholdes igen.

Du kan også få et tilbud på et firmatilpasset kursusforløb.

Ring venligst på 45 88 12 16 eller skriv til os.

 

Varighed:

1 dag.

 
Pris

Efter aftale

*Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er ekskl. moms

 
Kurser i dette område
 
Siden hentes. Henter siden ...
data