Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

IT Service Excellence

Kursusforløb til alle brugervendte IT-funktioner

Beskrivelse

På dette kursus får du indblik i din egen adfærd, og du kommer til at forstå dine egne kommunikations- og reaktionsmønstre.

Du lærer, hvordan du undgår, at dine personlige styrker overstyrer og bliver til uhensigtsmæssige faldgruber i forhold til dine brugere.

Dine brugere er forskellige. Der er forskel på, hvordan de ønsker at modtage service, og du får redskaber, der gør dig i stand til at spotte og matche dine brugeres servicepræference.

Formål

Vi skaber indblik i egen adfærd samt forståelse for og forklaring af egne reaktions- og kommunikationsmønstre. Vi fokuserer på, hvordan du undgår, at dine styrker overstyrer og bliver til uhensigtsmæssige faldgruber i en servicesituation.

Kurset vil sætte dig i stand til at navigere strategisk, og bevidst kompetent levere professionel differentieret service til brugerne, som matcher deres kommunikative servicepræference.

Den tilpassede og målrettede support til den enkelte bruger medvirker til at skabe langvarige relationer og sikrer, at brugerne bliver ambassadører for din servicedesk og IT-afdeling. 

Udbytte

Du lærer at aflæse brugernes tale og kropssprog, og du lærer at tilpasse dit eget kropssprog, ordvalg, stemmeføring og budskaber til den bruger, du står overfor. Ligesom du lærer at arbejde med den skriftlige kommunikation, som også har betydning for den positive serviceoplevelse.

Med denne tilpassede og målrettede support kan du skabe langvarige og holdbare relationer til dine brugere, og du medvirker til, at de bliver ambassadører for din Service Desk og IT-afdeling. 

Forudsætninger

Der er ingen formelle forudsætninger for at deltage på uddannelsen. 

Form

Kurset er meget intensivt og gennem oplæg, diskussioner og praktiske øvelser skabes en sammenhæng mellem teori og praksis. Kurset er meget aktiverende, og der lægges vægt på, at deltagerne kommer hjem med konkrete værktøjer, som kan bruges i det daglige arbejde.

Undervisning samt kursusmaterialer og eksamen er på dansk.

Eksamen

Eksamen er multiple-choice opgave med 40 spørgsmål. Varigheden er 1 time, som ligger i slutningen af sidste dag. Beståelseskriteriet er 26 rigtige svar.

Varighed

3 dage.

Pr. 1 januar afvikles kurset over 2 moduler. Modul 1 består af 2 dage og modul 2 af 1 dag. Der vil ca. være 14 dage mellem modul 1 og 2.

Tid

Uddannelsen er et dagkursus med undervisning fra kl. 9.00 – 16.30 alle dage.

 

Top

Dato & tilmelding
Dato / Sted
05. - 07.12.2017
WESTERGAARD, København
22. - 23.1.2018 + 1.2.2018
WESTERGAARD, København
3. - 4.4.2018 + 20.4.2018
WESTERGAARD, København
16. - 17.4.2018 + 2.5.2018
Aarhus, ATEA Education
28. - 29.6.18 + 4.7.2018
WESTERGAARD, København
9. - 11.7.2018
Sommerkampagne
WESTERGAARD, København
30.- 31.8.2018 +14.9.2018
WESTERGAARD, København
29. - 30.10.2018 + 15.11.2018
WESTERGAARD, København
 

Varighed:

3 dage.

Pr. 1 januar afvikles kurset over 2 moduler. Modul 1 består af 2 dage og modul 2 af 1 dag. Der vil ca. være 14 dage mellem modul 1 og 2.

 
Pris

Medlemspris: kr. 7.830*
Listepris: kr. 8.700
Eksamen: kr. 1.350

*Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er ekskl. moms.

 
Kurser i dette område
 
Siden hentes. Henter siden ...
data