Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

IT Service Excellence

Kursusforløb til alle brugervendte IT-funktioner

Beskrivelse

Med udgangspunkt i en velfunderet typologisk model formidler vi viden om værktøjer til at styrke effektivitet og kvalitet i serviceydelserne.

Vi fokuserer på, hvordan dine personlige styrker kan bringes i spil for at sikre den mest optimale løsning for brugeren - hver gang.

Dette kursus udvikler både servicekultur, brugertilfredshed og performance.

Formål

Vi skaber indblik i egen adfærd samt forståelse for og forklaring af egne reaktions- og kommunikationsmønstre. Vi fokuserer på, hvordan du undgår, at dine styrker overstyrer og bliver til uhensigtsmæssige faldgruber i en servicesituation.

Kurset vil sætte dig i stand til at navigere strategisk, og bevidst kompetent levere professionel differentieret service til brugerne, som matcher deres kommunikative servicepræference.

Den tilpassede og målrettede support til den enkelte bruger medvirker til at skabe langvarige relationer og sikrer, at brugerne bliver ambassadører for din servicedesk og IT-afdeling. 

Udbytte

  • Du får indblik i egen adfærd samt forståelse for og forklaring af egne reaktionsog kommunikationsmønstre
  • Du lærer hvordan du undgår, at dine styrker overstyrer og bliver til uhensigtsmæssige faldgruber
  • Du lærer at navigere strategisk og bevidst kompetent levere professionel, differentieret service til brugerne
  • Dine brugere bliver ambassadører for din Service Desk og IT-afdeling

Forudsætninger

Der er ingen formelle forudsætninger for at deltage på uddannelsen. 

Form

Kurset er meget intensivt og gennem oplæg, diskussioner og praktiske øvelser skabes en sammenhæng mellem teori og praksis. Kurset er meget aktiverende, og der lægges vægt på, at deltagerne kommer hjem med konkrete værktøjer, som kan bruges i det daglige arbejde.

Simulationsspillet Customer Drive indgår i kurset

Customer Drive er et biludlejningsfirma, og deltagerne spiller på skift rollerne som medarbejdere og kunder, som de prøver kræfter med under særdeles
realistiske vilkår.

Integreret i kurset fungerer spillet som en live intro­duktion til det teoretiske pensum, som tilføres liv og relevans.

Undervisning samt kursusmaterialer og eksamen er på dansk.

Eksamen

Eksamen er multiple-choice opgave med 40 spørgsmål. Varigheden er 1 time, som ligger i slutningen af sidste dag. Beståelseskriteriet er 26 rigtige svar.

Varighed

3 dage.

Tid

Uddannelsen er et dagkursus med undervisning fra kl. 9.00 – 16.30 alle dage.

 

Top

Dato & tilmelding
Dato / Sted
30.10 - 1.11.2017
Aarhus, ATEA Education
 

Varighed:

3 dage.

 
Pris

Medlemspris: kr. 7.830*
Listepris: kr. 8.700
Eksamen: kr. 1.350

*Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er ekskl. moms.

 
Kurser i dette område
 
Siden hentes. Henter siden ...
data