Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Kundeservice Excellence

Kursusforløb for medarbejdere i servicefunktionen

Beskrivelse

På dette kursus giver vi medarbejdere i kontaktcentre redskaber til at spotte og håndtere de persontyper, som henvender sig.

Kurset målrettes gennem eksempler og opgaver til kontaktcenteret.

Du får indblik i din egen adfærd, og du kommer til at forstå dine egne kommunikations- og reaktionsmønstre.

Du lærer, hvordan du undgår, at dine personlige styrker overstyrer og bliver til uhensigtsmæssige faldgruber i forhold til dine brugere.

Dine brugere er forskellige. Der er forskel på, hvordan de ønsker at modtage service, og du får redskaber, der gør dig i stand til at spotte og matche dine brugeres servicepræference.

Formål

Kurset gør dig i stand til levere en professionel service, som matcher kunders og brugeres servicepræferencer.

Du skaber langvarige relationer, og du sikrer, at kunder og brugere bliver ambassadører for din servicefunktion.

Deltagere

Uddannelsen er målrettet servicemedarbejdere i kundeservicefunktioner.

Udbytte

Du lærer at aflæse kunders og brugeres tale- og kropssprog, og du lærer at tilpasse dit eget kropssprog, ordvalg, stemmeføring og budskaber til den, du står overfor.

Du lærer ligeledes at arbejde med den skriftlige kommunikation, hvor ordvalg og budskaber har afgørende betydning for relationen til kunder og brugere.

Du får indsigt i dine egne styrker og faldgruber, og du bliver bedre i samarbejdet med dine kolleger. Og du lærer, hvordan du afmonterer konflikter, før de opstår.
 

Forudsætninger

Der er ingen formelle forudsætninger for dette kursus, men det anbefales, at du arbejder med kundeservice eller skal til at arbejde med det inden for nær fremtid.

Form

Kurset er intensivt og gennem oplæg, diskussioner og praktiske øvelser fra deltagernes verden skabes en sammenhæng mellem teori og praksis. Kurset er aktiverende, og der lægges vægt på, at deltagerne kommer hjem med konkrete metoder og værktøjer, som kan bruges i det daglige arbejde.

Eksamen

Eksamen er multiple-choice opgave med 40 spørgsmål. Varigheden er 45 min, som ligger i slutningen af sidste dag. Beståelseskriteriet er 26 rigtige svar.

Varighed

3 dage, som afvikles over to moduler af to og én dags varighed.

Tid

Uddannelsen er et dagkursus med undervisning fra kl. 9.00 – 16.30 alle dage.

Kunderne siger

Afsaneh Rezaei, LN Eurocom Tele Services:

Jeg er rigtig glad for, at have fået kendskab til værktøjet. Det har givet mig stor forståelse for, hvorfor jeg er som jeg er, og hvorfor andre mennesker reagerer som de gør.

I mit privatliv har værktøjet været med til at løse nogle problemer,og jeg har fået en større forståelse for, hvordan jeg takler forandringerne i mit liv.

Det er et udviklingsværktøj som jeg helt sikkert vil tage med mig videre i livet. Tusinde tak.

Morten Holgård Seindal, LN Eurocom Tele Services:

Det har været enormt spændende og lærerigt. Det har været en rejse igennem ens egen personlige udvikling, som man kan sige har sat nogle tanker i gang. Både privat men også arbejdsmæssigt. Det at man skulle arbejde med sig selv, man fik nogle redskaber, gav stof til eftertanke, og gav i et større perspektiv et indblik i, hvordan ens egen person er stikket sammen, men også hvordan andre ser en.

Det jeg har haft størst succes med, er på det personlige plan. Jeg har lært meget omkring mig selv, samt mine omgivelser, hvordan jeg skal agere og være.

Værktøjet bygger på så meget og har rigtig mange arme. Det kan godt virke forvirrende, og man kan let blande det en smule sammen.

Men alt i alt er psykologien i værktøjet enorm fangende.

Nikolaj Skovbjerg Jensen, LN Eurocom Tele Services:

Personligt har jeg haft store glæde af værktøjets mange muligheder, både på arbejdspladsen og i privaten.

Arbejdsmæssigt har det hjulpet mig med, bedre at kunne forstå vores kunder og hvorfor de reagerer som de gør. Jeg bruger det hver eneste dag til bedre, at kunne finde frem til den enkelte kundes behov og til, at få formuleret mig overfor kunden, så man ikke snakker forbi hinanden, og på den måde får skabt en bedre forbindelse til kunden.

Top

Dato & tilmelding
Dato / Sted
23. - 24.8.2018 + 14.9.2018
WESTERGAARD, København
 

Varighed:

3 dage, som afvikles over to moduler af to og én dags varighed.

 
Pris

Medlemspris: kr. 7.110*
Listepris: kr. 7.900
Eksamen: kr. 1.350

*Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er ekskl. moms

 
Kurser i dette område
 
Siden hentes. Henter siden ...
data