Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Service Excellence Overblik

Vi kradser i overfladen af Danmarks mest populære serviceuddannelse

Beskrivelse

Service Excellence har taget Danmark med storm. Konceptet hjælper serviceorganisationer at optimere serviceoplevelsen for kunder, brugere og borgere.
Har du brug for at vide, hvad der ligger under overskriften, tilbyder vi en hel dag med gennemgang af metoder og værktøjer. På en sjov, inspirerende og lærerig måde, lærer du hvordan service til det enkelte individ er baseret på konkrete teknikker til at spotte kundens servicepræferencer, forstå egen adfærd, og sikre den bedst mulige serviceoplevelse for kunden.

Deltagere

Kurset henvender sig til:

  • Ledere af servicefunktioner (f.eks. borgerservice, kundeservice, IT Service Desk), der står foran en stillingtagen til, om Service Excellence skal anvendes i virksomheden
  • Medarbejdere, der har behov for en kort introduktion til Service Excellence

Udbytte

  • Du får grundlæggende indsigt i egne styrker og faldgruber
  • Du får viden til at skabe et bedre samarbejde med dine kolleger
  • Du hører om konkrete teknikker til at styre dialogen med brugeren
  • Du får viden til at træffe beslutning om et virksomhedsspecifikt Service Excellence forløb for jeres organisation

Forudsætninger

Der er ingen formelle forudsætninger for at deltage på kurset.

Tid

Uddannelsen er et dagkursus med undervisning fra kl. 9.00 – 16.30 alle dage.

Dato & tilmelding
Dato / Sted
 

Varighed:

 
Pris

Medlemspris: kr. 2.340*
Listepris: kr. 2.600

*Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er ekskl. moms

 
Kurser i dette område
 
Siden hentes. Henter siden ...
data