Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

VeriSM™ Foundation

Beskrivelse

VeriSM™ Foundation fokuserer på VeriSM™-modellen, som fremhæver fokus på værdi, resultater og organisationens mål. Det indeholder også en unik styringsmodel, som giver vejledning til valg af passende ledelsespraksis for at levere virksomhedens produkter og tjenester. Det giver Service Management sammenhæng i den digitale tidsalder og ser på, hvordan nye teknologier og progressive managementpraksis kan anvendes til at tilføre værdi til forbrugeren.

Deltagere

VeriSM™ Foundation er både for fagfolk, som er nye inden for Service Management og for dem, der allerede arbejder med Service Management. Det gælder både medarbejdere, chefer, serviceejere, procesejere, ledere og IT-fagfolk.

Form

Klasseundervisning og kursusmateriale er på dansk. Eksamen er på engelsk.

Det anbefales at have læst bogen "VeriSM - A Service Management Approach for the Digital Age" inden kurset. Desuden bør du påregne at bruge tid på repetition efter kursets første dag.

Eksamen

Eksamen afholdes på kursets sidste dag. Det er en multiple choice test med 40 spørgsmål. Du skal have 26 rigtige svar for at bestå.

Har du samme modersmål som eksamenssproget, er varigheden 60 minutter. Hvis du har andet modersmål end eksamenssproget, er varigheden 75 minutter.

Eksamen er elektronisk. Husk derfor at medbringe en laptop. Det anbefales ikke at anvende tablet/iPad.

Emne

  • Serviceorganisation
  • Servicekultur
  • Medarbejder- og organisationsstruktur
  • VeriSM™-modellen
  • Progressiv praksis
  • Nyskabende teknologier
  • Kom i gang

Varighed

2 dage

Tid

Kurset er et dagkursus med undervisning fra kl. 9.00 – 17.00.

Dato & tilmelding
Dato / Sted
 

Varighed:

2 dage

 
Pris

Medlemspris: DKK 7.110*
Listepris: DKK 7.900
Eksamen: DKK 1.950

*Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er ekskl. moms

 
Kurser i dette område
 
Siden hentes. Henter siden ...
data