Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser  >  IT Service Management
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

IT Service Management

Knowledge Centered Service® Priciples

På Knowledge Centered Service Principles får du en stærk metode, der gør løsninger og svar til genbrugelig viden. Parat­viden, som vil frigive tid til andre vigtige opgaver.

Se kursusbeskrivelsen

IT Service Excellence

Giver dig selvindsigt og forståelse for, hvordan dine brugere tænker og reagerer. Du bliver i stand til at matche dine brugere, og du gør det let for dig selv at levere den service, de har brug for. 

Læs kursusbeskrivelsen

Effektiv forandring & forankring

Lærer dig om forandringshåndtering i praksis. Hvordan de menneskelige aspekter af projekter, der introducerer forandringer, kan håndteres, så der opnås maksimal tryghed og accept.

Læs kursusbeskrivelsen

SIAM® Service Integration and Management

SIAM samler ydelser fra mange leverandører til én integreret enhed. Du lærer sammenhængende i SIAM og hvordan du bærer dig ad med at holde styr på services fra mange forskellige leverandører.

Læs kursusbeskrivelsen

PROBLEMHÅNDTERING

Nedenstående kurser giver dig tre stærke bud på effektiv problemhåndtering. Hvis du vil undgå, at komplekse problemer fejes ind under gulvtæppet, skal der specialistviden, systematik og metode til, og det kan du få på disse kurser.

Effektiv problemløsning

Effektiv håndtering af fejl og problemer. Find den rigtige løsning første gang - hver gang.

Se kursusbeskrivelsen

Major Incident Management

Alt det du gerne vil vide om krisestyring, den dag det går galt.

Se kursusbeskrivelsen

Kepner Tregoe Foundation

Når du skal i gang med professionel problemløsning

Se kursusbeskrivelsen

 

IT Service Excellence

Download brochure

 

 

Problemløsningskurser

Download brochure

 

 

Download brochure

Siden hentes. Henter siden ...
data