Service & Support Forum forside
  Her er du:   Kurser  >  IT Service Management
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

IT Service Management

Knowledge-Centered Services® Priciples

På Knowledge Centered Service Principles får du en stærk metode, der gør løsninger og svar til genbrugelig viden. Parat­viden, som vil frigive tid til andre vigtige opgaver.

Se kursusbeskrivelsen

DevOps Fundamentals

Vil du uddannes og certificeres i DevOps, kan du tilmelde dig vores åbne kursus DevOps Fundamentals - et 3-dages kursus. Deltagerne føres igennem de bærende principper, koncepter og begreber i Agile DevOps, og alle 12 nøglekompetencer bliver dækket.

Se kursusbeskrivelsen

HDI® Support Center Analyst

Kursus i håndtering af kanaler og henvendelser, troubleshooting og problemløsning, effektiv kommunikation, stress- og konflikthåndtering, arbejdet i serviceprocesser med mere.

Læs kursusbeskrivelen

Effektiv forandring & forankring

Lærer dig om forandringshåndtering i praksis. Hvordan de menneskelige aspekter af projekter, der introducerer forandringer, kan håndteres, så der opnås maksimal tryghed og accept.

Læs kursusbeskrivelsen

SIAM® Service Integration and Management

SIAM samler ydelser fra mange leverandører til én integreret enhed. Du lærer sammenhængene i SIAM og hvordan du bærer dig ad med at holde styr på services fra mange forskellige leverandører.

Læs kursusbeskrivelsen

SIAM™ Professional

SIAM™ Professional henvender sig til fagfolk, som ønsker at forbedre og udvide sin viden om Service Integration and Management knowledge.

Læs kursusbeskrivelsen

VeriSM™ 

VeriSM™ er en ny tilgang til service management i den digitale tidsalder. Den åbner mulighed for at understøtte kundernes behov og krav, og samtidig holde styr på omkostninger og risici. Med en VeriSM™-certificering i baghånden vil du være up-to-speed med den nyeste viden og have en stærk værktøjskasse til at levere excellente services i alle afdelinger og brancher.

Value-driven – Evolving – Responsive – Integrated – Service – Management

Læs VeriSM Foundation kursusbeskrivelsen

PROBLEMHÅNDTERING

Nedenstående kurser giver dig tre stærke bud på effektiv problemhåndtering. Hvis du vil undgå, at komplekse problemer fejes ind under gulvtæppet, skal der specialistviden, systematik og metode til, og det kan du få på disse kurser.

Struktureret problemløsning

Effektiv og struktureret håndtering af fejl og problemer. Find den rigtige løsning første gang - hver gang.

Se kursusbeskrivelsen

Major Incident Management

Alt det du gerne vil vide om krisestyring, den dag det går galt.

Se kursusbeskrivelsen

Kepner-Tregoe® Foundation

Når du skal i gang med professionel problemløsning

Se kursusbeskrivelsen

 

IT Service Excellence

Download brochure

 

 

Problemløsningskurser

Download brochure

 

 

Download brochure

Siden hentes. Henter siden ...
data