Service & Support Forum forside
  Her er du:   Produkter  >  Service management løsninger
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Service management løsninger

Et service management system er en nødvendig forudsætning for god service. Det understøtter serviceorganisationen i dens sagsbehandling, som et minimum ved at stille en database til rådighed, hvor medarbejderne kan lagre, genfinde og fordele sager.

WESTERGAARD tilbyder fire service management løsninger, Westergaard Service Navigator, Service Management in-a-box, ServiceNow og IBM Control Desk.
 

Westergaard Service Navigator

Service Navigator er det eneste værktøj på markedet, som styrer og automatiserer serviceprocesser. Den er intuitiv, og den kan anvendes med et minimum af instruktion og procesforståelse.

Service Navigator er en applikation til IBM Control Desk eller ServiceNow.

Læs mere her

Service Management in-a-box

Med Westergaards Service Management in-a-box får du nu en løsning, der er færdig fra ”fabrikken”. Den indeholder et markedsledende service management tool, ServiceNow / Service Navigator, og alle processerne for håndtering af problemer, bestillinger, ændringer og vidensdeling er klar til brug. 

Læs mere her

ServiceNow

ServiceNow skaber et enkelt registreringssystem for alle it-processer i en virksomhed. Systemet samler it-strategi, design, transition og operation på en kraftfuld og simpel cloud-platform.

Læs mere her

IBM Control Desk

IBM Control Desk (ICD) samler  service og asset management software i et kontrolcenter til styring af service management processer. ICD er tilgængelig via mobile enheder og integrerer med sociale medier og udviklingsværktøjer, og man kan vælge mellem on-premise og software-as-a-service (SaaS) modeller.

Læs mere her

 

 

 Version2

Siden hentes. Henter siden ...
data