Service & Support Forum forside
  Her er du:   Produkter  >  Service management løsninger  >  Service Navigator
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Service Navigator

Få processtyring, der dur!

Service Navigator er en intuitiv løsning. Den kender processerne, og den styrer medarbejderne igennem alle aktiviteter fra start til slut. Du kan med Service Navigator komme i gang med processtyret service fra dag ét. Service Navigator er et værktøjsmæssigt gennembrud.

Du kan nu få en standard IT service management løsning på samme måde, som man i årevis har kunnet købe standard forretningssystemer.

Ingen procesudvikling, ingen værktøjstilpasning. Alt er færdigt out-of-the box. Med standardløsningen følger en overskuelig, fast investering, da intet skal udvikles, men blot installeres. Og lead time, tiden fra anskaffelsen til idriftsættelsen af processerne i organisationen, er kort.

Produktfordele

  • Service Navigator er intuitiv – i gang med det samme
  • Service Navigator er færdige, ITIL®-kompatible processer
  • Service Navigator er i skyen. Slip for software, infrastruktur m.m.
  • Service Navigator er for den store IT-afdeling, der vil fremad
  • Service Navigator er for den lille IT-afdeling, der gerne vil, men ikke kan

Service Navigator egenskaber

  • Problemer: Problemhåndtering understøttes af fire processer: Service Request, Incident, Problem og Knowledge
  • Ændringer: Ændringshåndtering understøttes af tre processer: Change, Release & Deployment og Configuration & Asset
  • Bestillinger: Bestillingshåndtering understøttes af to processer: Request Fulfilment og Access

Service Navigator vender sig både til små og store organisationer.

Små organisationer, som ikke har kapacitet eller kompetencer til at udvikle processer selv. Disse organisationer kan springe procesarbejdet over og gå direkte til en løsning, der er gennemprøvet og fungerer.

Eller til mellemstore og store organisationer, som selv har udviklet processer og værktøjsstøtte, og som konstaterer, at det tager tid og er dyrt. Og hvor risikoen for ikke at komme i mål er stor.

Med Service Navigator kan du koncentrere dig om dine kerneopgaver og lade Service Navigator om processtyringen.

Læs mere om Westergaard Process Library

Læs mere om IBM Control Desk

Læs mere om Service Now

 

Service Navigator produktblad

Download Service Navigator produktblad her

Plus Pack i Odense havde i mandags Go live med deres nye ServiceNow/Service Navigator platform. På kun seks uger er organisation og processer gennemgået og tilpasset, medarbejderne er uddannet og trænet og mandag gik de live uden problemer. Løsningen er leveret af Westergaard og baseret på Atea og Westergaards MSP version af ServiceNow og Service Navigator. Med denne MSP løsning kan IT organisationer fra ganske få brugere og op også få adgang til den bedste ITSM løsning - ServiceNow. Stort tillykke til Plus Pack.

 

ITSM projekter handler dybest set om mennesker, og hvordan arbejdsgange udføres så kvalitet og effektivitet forbedres. Gennem de sidste fire år har Semler Services skabt en kultur og procesmodning som er forbilledlig for andre professionelle IT selskaber. At Westergaard har fået lov til at vøre med på denne rejse er en stor fornøjelse og det vil jeg gerne takke for. Tillykke med go live! 

 

Forsyning er vigtig for alle. Uden strøm og vand dur helten ikke. HOFOR har gennem de sidste år arbejdet på at forbedre deres interne IT drifts- og supportprocesser. Med ITIL best practice som grundlæggende framework er indholdet på plads. Som ITSM værktøj valgte HOFOR ServiceNow og gennem et kort og præcist projekt blev processerne understøttet i ServiceNow og idriftsat på kort tid.  Dette kan kun ske med dedikerede medarbejdere og ikke mindst en IT ledelse der strategisk er på plads. Westergaard siger tak for et godt projekt og ser frem til næste fase.

 

Med go live af fase 1 den 1.2.2017 lød startskuddet til fremtidens ITSM løsning hos EG. Stort tillykke.

 

Dansk Flygtningehjælp er i dag gået i drift med sin nye service management løsning fra Westergaard, Service Navigator / ServiceNow. IT-chef Jørgen Skieller siger, at starten har været vellykket med 35 sager igennem. Løsningen fungerer godt, og det ser ud til, at Service Navigator giver lige præcis det ekstra, han ønskede i form af styrede processer.

 

Tillykke til Conscia A/S med skarpt ITSM projekt. Med Westergaard som rådgiver fra projektstart til go live på 2 måneder. ServiceNow virker bare. Godt gået.

 

Siden hentes. Henter siden ...
data