Service & Support Forum forside
  Her er du:   Produkter  >  Service management løsninger  >  Service Navigator
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

Service Navigator

Få processtyring, der dur!

Service Navigator er en intuitiv løsning. Den kender processerne, og den styrer medarbejderne igennem alle aktiviteter fra start til slut. Du kan med Service Navigator komme i gang med processtyret service fra dag ét. Service Navigator er et værktøjsmæssigt gennembrud.

Du kan nu få en standard IT service management løsning på samme måde, som man i årevis har kunnet købe standard forretningssystemer.

Ingen procesudvikling, ingen værktøjstilpasning. Alt er færdigt out-of-the box. Med standardløsningen følger en overskuelig, fast investering, da intet skal udvikles, men blot installeres. Og lead time, tiden fra anskaffelsen til idriftsættelsen af processerne i organisationen, er kort.

Produktfordele

  • Service Navigator er intuitiv – i gang med det samme
  • Service Navigator er færdige, ITIL®-kompatible processer
  • Service Navigator er i skyen. Slip for software, infrastruktur m.m.
  • Service Navigator er for den store IT-afdeling, der vil fremad
  • Service Navigator er for den lille IT-afdeling, der gerne vil, men ikke kan

Service Navigator egenskaber

  • Problemer: Problemhåndtering understøttes af fire processer: Service Request, Incident, Problem og Knowledge
  • Ændringer: Ændringshåndtering understøttes af tre processer: Change, Release & Deployment og Configuration & Asset
  • Bestillinger: Bestillingshåndtering understøttes af to processer: Request Fulfilment og Access

Service Navigator vender sig både til små og store organisationer.

Små organisationer, som ikke har kapacitet eller kompetencer til at udvikle processer selv. Disse organisationer kan springe procesarbejdet over og gå direkte til en løsning, der er gennemprøvet og fungerer.

Eller til mellemstore og store organisationer, som selv har udviklet processer og værktøjsstøtte, og som konstaterer, at det tager tid og er dyrt. Og hvor risikoen for ikke at komme i mål er stor.

Med Service Navigator kan du koncentrere dig om dine kerneopgaver og lade Service Navigator om processtyringen.

Læs mere om Westergaard Process Library

Læs mere om IBM Control Desk

Læs mere om Service Now

 

Service Navigator produktblad

Download Service Navigator produktblad her

Siden hentes. Henter siden ...
data