Service & Support Forum forside
  Her er du:   Produkter  >  Service management løsninger  >  IBM Control Desk
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

IBM Control Desk

IBM Control Desk (SCI) er en service management-løsning, som kan støtte en serviceorganisations processer.

ICD er tilgængelig via mobile enheder og integrerer med sociale medier og udviklingsværktøjer, og man kan vælge mellem on-premise og software-as-a-service (SaaS) modeller.

Service request management støtter sagsbehandlingen ved problemer og bestillinger.

Change, konfiguration og release management støtter sagsbehandlingen i forbindelse med ændringer og giver mulighed for avanceret konsekvensanalyse og automatiserede procedurer, som reducerer risikoen for fejl.

Asset management giver lagerstyring og software licensstyring, og den forvalter assets i hele deres livscyklus. Servicekataloget tillader portal bestillinger og selvhjælp.

ICD indeholder avancerede komponenter i form af en workflow engine, en screen designer, en data model, et discovery tool og mange integrationsmuligheder.

IBM Control Desk kan udbygges med Westergaard Service Navigator, som styrer og automatiserer serviceprocesserne.

Læs om Westergaard Service Navigator

 

IBM

 

 

Siden hentes. Henter siden ...
data