Service & Support Forum forside
  Her er du:   Rådgivning  >  Kundeservice  >  SE Coaching
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 

Download produktblad SE Coach

 

SE Coaching forløb

Service Excellence Coaching forløbet kan gennemføres både med eller uden forudgående undervisning.

Læs om de enkelte aktiviteter i forløbet herunder.

 

 

SE Coach aktiviteter
Figur: CX Manager aktiviteter

Voice recording

De fleste telefoncentraler indeholder funktionalitet for optagelse af en servicemedarbejdernes samtaler. Alternativt kan der kobles en black-box på telefonsystemet, som remote-styret kan starte/stoppe optagelse og aflytning.

Evaluering og aflytning/Feedback og coaching

Evaluering og aflytning og Feedback og coaching kan ske samlet eller hver for sig afhængig af omstændigheder og behov. Evaluering og aflytning kan således udføres uden deltagelse af servicemedarbejderen.

Rapportering

Rapporten til servicechefen konsoliderer de enkelte medarbejderes resultater og anbefalinger, og der udarbejdes en samlet anbefaling for hele servicefunktionen.

Service Excellence kurser

Service Excellence kurserne er Westergaards tilbud til servicemedarbejdere, som kompetencemæssigt vil være excellente i deres kundebehandling. Kurset findes i 3 varianter til:

Et kursus er ikke en forudsætning for SE Coach,ing og uden et kursus evalueres servicemedarbejderen med reference til en enkel model, som giver tilstrækkeligt grundlag til, at servicemedarbejderne kan arbejde med sin adfærd.

Priseksempel

For 12 medarbejdere vil hele SE Coaching forløbet, optaget på en Westergaard black-box, maksimalt koste kr. 50.000.

Siden hentes. Henter siden ...
data