Netværksgrupper

Hos Westergaard er det dine netværksgrupper! Du skal selv skabe og hente værdi i dine grupper – til gengæld sørger vi for alt det praktiske.

Helt konkret, så sørger vi for:

  • Mødeledelse ved en fagligt kompetent og erfaren facilitator
  • Vedligeholdelse af kontaktliste
  • Tilmeldinger, udmeldinger, søge efter nye potentielle deltagere (nyt blod til gruppen)
  • Opsplitninger og udvikling af nye grupper
  • Invitationer, opfølgninger, reminders
  • Assistance til at finde talere/indlægsholdere ved behov
  • Praktiske/logistiske aftaler med vært for mødet

Til gengæld forventer vi, at du og gruppen:

  • Mødes og prioriterer møder
  • Udvikles fagligt og netværksmæssigt
  • Bygger, bruger og opdaterer emnebank
  • Vælger emne, vært og lokation for næste møde
  • Finder talere/indlægsholdere til næste møde

Grupperne har enten en faglig eller funktionsorienteret indgangsvinkel.
Læs mere om de enkelte grupper – eller kontakt os for yderligere information.

 

Vælg mellem disse grupper


Business-IT alignment

Målet med Business-IT alignment er at gøre IT i stand til at understøtte forretningen i at nå forretningsmålene.  Tekniske og økonomiske eksperter er enige om, at samspil mellem forretningen og IT er fundamentalt for forretningens succes og overlevelse. 

Mere info Tilmeld


Major Incident Management

Gruppen har fokus på de særlige udfordringer, behov og krav, der i en i øvrigt travl hverdag er forbundet med at gennemføre og løse Major Incidents. Og ikke mindst udveksler vi alle de gode erfaringer…

Mere info Tilmeld


Projektledelse

Gruppen definerer sine egne specifikke interesseområder fra møde til møde og har generelt fokus på alle aspekter inden for projektledelse.

Mere info Tilmeld


Service Operation

Gruppen fokuserer på de driftsmæssige udfordringer og successer, medlemmerne har oplevet eller står over for.

Mere info Tilmeld


Service Transition

Gruppen fokuserer på overgangen mellem udvikling og drift, når man ændrer i sin IT-infrastruktur – samt at holde kontrol over konfiguration.

Mere info Tilmeld


Planlagte møder


Major Incident Management
Erfaringer ved anvendelse af værktøjet MS Teams, samt drøftelser af Major Incident Management Governance med afsæt i indlæg fra Nordea, Statens IT, COOP og TDC.

Tid: 17.09.19, 10:00 - 14:00
Sted: Nordea, Group Technology, Helgeshøj Allé 33, 2630 Taastrup

Læs mere og tilmeld


Service Operation
Service Operation og Service Transition fællesmøde

Tid: 04.10.19, 10:00 - 14:00
Sted: Region Sjælland, Koncern IT, Ærtekildevej 1, indgang A, 1. sal, 4100 Ringsted

Læs mere og tilmeld


Service Transition
Service Operation og Service Transition fællesmøde

Tid: 04.10.19, 10:00 - 14:00
Sted: Region Sjælland, Koncern IT – IT ServicePortefølje, Ærtekildevej 1, indgang A, 1. sal

Læs mere og tilmeld

Læs også om:

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev om IT Service Management og få invitationer til events.


 

Køb bøger om IT Service Management, projektledelse m.m.

Køb bøger online
 

Gratis oversigtsplakater, brochurer og andre publikationer

Download materialer
 

Tilmeld dig Westergaards medlemsforum

Bliv medlem

 

Finsensvej 80 B, 2. sal DK-2000 Frederiksberg +45 45 88 12 16 info@westergaard.dk
 
Kontakt os / Find vej