Netværksgrupper

 


Business-IT alignment

Målet med Business-IT alignment er at gøre IT i stand til at understøtte forretningen i at nå forretningsmålene.  Tekniske og økonomiske eksperter er enige om, at samspil mellem forretningen og IT er fundamentalt for forretningens succes og overlevelse. 


Major Incident Management

Gruppen har fokus på de særlige udfordringer, behov og krav, der i en i øvrigt travl hverdag er forbundet med at gennemføre og løse Major Incidents. Og ikke mindst udveksler vi alle de gode erfaringer…


Projektledelse

Gruppen definerer sine egne specifikke interesseområder fra møde til møde og har generelt fokus på alle aspekter inden for projektledelse.


Service Operation

Gruppen fokuserer på de driftsmæssige udfordringer og successer, medlemmerne har oplevet eller står over for.


Service Transition

Gruppen fokuserer på overgangen mellem udvikling og drift, når man ændrer i sin IT-infrastruktur – samt at holde kontrol over konfiguration.


Planlagte møder


Major Incident Management
MIM Governance, Major Incident Management versus Security Management, Major Incident Management versus DevOps – drøftelser med afsæt i indlæg fra TDC og COOP.

Tid: 15.01.20, 10:00 - 14:00
Sted: Lån & Spar, IT-Service, Højbro Plads 9-11, 1200 København K.

Læs mere og tilmeld


Service Transition
Service Operation og Service Transition fællesmøde

Tid: 31.01.20, 10:00 - 14:00
Sted: ATP, IT – Allerød, Sortemosevej 2, 3450 Allerød

Læs mere og tilmeld


Service Operation
Service Operation og Service Transition fællesmøde

Tid: 31.01.20, 10:00 - 14:00
Sted: ATP, IT – Allerød, Sortemosevej 2, 3450 Allerød

Læs mere og tilmeld

Læs også om: