Netværksgruppe:
Major Incident Management

Tilmeld Se øvrige netværksgrupper

Målgruppe

Procesansvarlige eller teamledere/management, der i forbindelse med drift og support har særligt ansvar for og attention på Major Incident Management.

Beskrivelse

Gruppen har fokus på de særlige udfordringer, behov og krav, der i en i øvrigt travl hverdag er forbundet med at gennemføre og løse Major Incidents. Og ikke mindst udveksler vi alle de gode erfaringer…

Deltagerne har antageligt afsæt i ITIL (kompatibel) viden (som Operation Support and Analysis, Service Operation, Westergaards Major Incident Management uddannelse eller tilsvarende) eller erfaring med implementering, ledelse eller eksekvering af drifts-/supportprocesser med særligt henblik på Major Incident Management.
Eksempler på indhold:

  • Hvilke kriterier kan eksempelvis opstilles for Major Incidents
  • Hvilke erfaringer er der i forbindelse med gennemførelse af Major Incident Management
  • Hvilke grænseflader er der til andre processer og discipliner
  • Hvordan kan proceduren implementeres og forankres i organisationen
  • etc
     

Du har mulighed for at tilmelde dig gruppen, hvis du eller din virksomhed har et medlemskab hos os. Er du endnu ikke medlem, kan du deltage gratis på første møde for at se, om det er noget for dig.

Planlagte møder


Major Incident Management
MIM Governance, Major Incident Management versus Security Management, Major Incident Management versus DevOps – drøftelser med afsæt i indlæg fra TDC og COOP.

Tid: 15.01.20, 10:00 - 14:00
Sted: Lån & Spar, IT-Service, Højbro Plads 9-11, 1200 København K.

Læs mere og tilmeld

Læs også om: