Konferencer, seminarer og roadshows

Westergaard er landets største udbyder af konferencer og seminarer inden for IT Service og Service Desk.

Vi arrangerer hvert år i november den årligt tilbagevendende konference ”Service Desk & IT Service”, som retter søgelyset mod den udvikling, der sker i vores branche. Hvor går Service Desk og IT-afdeling hen?

Det er her, du i løbet af to intensive dage hører om alt nyt indenfor vores fag, og du får rigeligt med muligheder for networking med dine kolleger i branchen. Er du IT chef, Service Desk chef, IT leder, team leder, gruppeleder eller en engageret og nysgerrig tekniker, er denne konference stedet at være.

Andre konferencer udbyder vi, når vi ser et behov for at sætte fokus på vigtige temaer indenfor vores fagområde.

Vores seminarer og roadshows skal gøre deltagerne klogere på kort tid. Det betyder ofte, at vi i løbet af en halv eller hel dag sætter fokus på et aktuelt emne, som vi indkalder specialister, eksperter og praktikere til at fortælle om.

Et godt eksempel er ITIL 4 lanceringen, hvor Westergaard i starten af 2019 på en række meget velbesøgte roadshows rundt i landet informerede om ITIL 4’s formål, indhold og tidsplaner.

Vi hører meget gerne fra dig, hvis du har et emne, som du ønsker, at vi skal tage op!

 
Se aktuelle events