Konferencen Service Desk & IT-Service bliver afholdt .. - også i et Corona-år

Vi oplever meget stor interesse fra alle sider for denne konference. Deltagere, som har manglet dette kollegiale mødested i alt for lang tid. Talere, som er sprængfyldt med ny viden og erfaring, og som de gerne vil dele. Udstillere, som har nye løsninger, som de gerne vil vise frem.

Vi satser på en fysisk konference. Coronaen vil være der også i november, men vi sætter alle sejl til og skaber en sikker konference, hvor du trygt kan deltage. Udvikler Coronaen sig til noget, som vi ikke kan styre, gør vi konferencen digital. Så uanset hvordan det går, kan du tilmelde dig og regne med, at der bliver en konference.

Programmet er stærkt med 17 skarpe talere. Konferencen spænder over alle IT-områder: Service Desk og support, drift og infrastruktur, IT-services og systemudvikling og projektledelse. Hovedvægten vil som altid være på konkrete kundecases, som understøttes af indlæg, der skaber fundament og sammenhæng.

Tid og sted

Konferencen afholdes den 24. – 25. november på Scandic Falconer i København.
Skynd dig at tilmelde dig - der er earlybird pris på kr. 6.395 frem til 1. oktober.

Tilmeld

Program Sponsorer Corona-sikkerhed