Aktuelt
Service Integration and Management (SIAM™)
15.02.2019 - Vis nyhed...
Udsolgt ITIL® 4 Foundation launch!
15.02.2019 - Vis nyhed...
Troubleshooter - se her!
05.02.2019 - Vis nyhed...
Mange deltagere på DevOps-seminar i januar
05.02.2019 - Vis nyhed...
ITIL® 4 roadshows
04.02.2019 - Vis nyhed...
The Phoenix Project - til teambuilding, dialog og samarbejde
- fra kaos til kosmos med DevOps som løftestang 25.01.2019 - Vis nyhed... Tid for videreuddannelse
17.01.2019 - Vis nyhed...
ITIL® 4 nyheder
14.01.2019 - Vis nyhed...
Fire er nomineret - som Danmarks mest innovative IT-afdeling eller Service Desk i 2018
21.11.2018 - Vis nyhed...
ITIL® 4 Foundation Bridge - kursusdatoer er nu tilgængelige
20.11.2018 - Vis nyhed...
ITIL® 4 Foundation - kursusdatoer er nu tilgængelige
13.11.2018 - Vis nyhed...
Få dit eget, unikke Service Excellence-krus
31.10.2018 - Vis nyhed...
ITIL® 4 ER PÅ VEJ
23.10.2018 - Vis nyhed...
Kortlæg dit it-systemlandskab
– og bliv vis 03.10.2018 - Vis nyhed... Apollo13 og Marslander
To simulationsspil for IT-afdelinger 26.09.2018 - Vis nyhed... Process plugins til ServiceNow
Automatiser de komplekse processer 26.09.2018 - Vis nyhed... Vi uddeler Innovationsprisen 2018
På konferencen ”Service Desk og IT-service” den 28.-29. november 06.09.2018 - Vis nyhed... DEN KOMPLETTE SERVICE DESK UDDANNELSE: CSM PRO
27.08.2018 - Vis nyhed...
Holstebro kommunes IT-afdeling træner samarbejde med ”The Phoenix Project”
19.06.2018 - Vis nyhed...
Nyt fra rådgivningsfronten
09.05.2018 - Vis nyhed...
FACELIFT TIL SERVICE DESK UDDANNELSEN
Customer Service Management Professional (CSM Pro) med opdateret kvalitetsindhold 02.05.2018 - Vis nyhed... Video fra Kontaktcentret 2018
18.04.2018 - Vis nyhed...
De nye frameworks hitter!
18.04.2018 - Vis nyhed...
NYT kursus: Support Center Analyst
- Et grundkursus for Service Desk-medarbejdere 05.04.2018 - Vis nyhed... If Forsikring vandt INNOVATIONSPRISEN 2018
23.03.2018 - Vis nyhed...
Vinder af Innovationsprisen 2018
- og vinderen af Kontaktcentrets Innovationsprisen 2018 gik til... 22.03.2018 - Vis nyhed... Slutspurt på din ITIL kompetenceudvikling?
15.11.2017 - Vis nyhed...
Bliv ITIL Expert
– Hurtigt og til en skarp pris 15.09.2017 - Vis nyhed... Kursuskataloget for 2017 er på gaden
Med nye og opgraderede kurser 25.11.2016 - Vis nyhed... Bestået? Få svar med det samme
Elektroniske eksaminer giver hurtigt svar 16.09.2016 - Vis nyhed... Adopt and adapt er ITIL's mantra - Men hvordan gør du det i praksis?
To kurser til dig, der går ITIL-vejen 13.09.2016 - Vis nyhed... Go live hos Conscia A/S
ServiceNow implementeret på kun tre måneder. 09.09.2016 - Vis nyhed... Gør problemløsning lettere
Lær hvordan du knækker de svære nødder. 06.09.2016 - Vis nyhed... Her er endelig en bog om ITIL, der kan bruges til noget
Anmeldelse: Computerworld giver "ITIL i praksis - sådan" 4 stjerner og fine ord med på vejen. 04.05.2015 - Vis nyhed... Spar dine kunder for tidsspilde og bøvl - med ”god” ITIL
God ITIL findes, men alt for mange finder den ikke 01.04.2015 - Vis nyhed... Borgerservice Excellence - whitepaper
Mød digitaliseringen og få medvind i din Borgerservice. 06.03.2015 - Vis nyhed... IT-Service Excellence - whitepaper
Find balancen mellem kompetence og service i din IT-afdeling 09.02.2015 - Vis nyhed... ITIL® i praksis - sådan ... nu på gaden
Westergaard har udgivet en ny bog om ITIL. 19.01.2015 - Vis nyhed... Den sælgende kundeservice - whitepaper
Sæt fart på salget i kundeservice – uden at den gode service ryger i svinget 02.01.2015 - Vis nyhed... Kundekontaktpunkter - whitepaper
Det hemmelige våben i fremtidens kamp om kundernes anbefalinger.
Slagmarken, som fremtidens erhvervskrig skal kæmpes på, bliver hverken børsen eller direktionslokalerne, men den kundeorienterede frontlinje. 27.11.2014 - Vis nyhed... |