Nyhed publiceret 12/06/20

Call for papers- til Service Desk og IT-service i november

Der syder og bruser i danske Service Desks! Serviceprocesser og værdistrømme bliver optimeret og effektiviseret. Der er fokus på serviceoplevelser, customer experience og service excellence. Kunstig intelligens, machine learning og chatbots vinder frem. Supportopgaverne understøttes af selvbetjening, vidensdeling, automatisering og fjernsupport. Kompetencer og ansvar vokser. Og meget mere.

Har du gode idéer til indlæg og talere? Kender du et spændende case, eller nogen med noget på hjerte? Har du et emne er i tankerne? Eller har du selv lyst til at bidrage?

Temaerne belyses primært gennem cases: Et snapshot af en Service Desk i aktion. Et Service Desk-projekt, som er undervejs mod sit mål. Eller en god idé at dele med kolleger i andre virksomheder.

Kontakt os med dine idéer til indlæg eller talere på tlf. 45 88 12 16 eller på info@westergaard.dk.

Tid og sted:
Service Desk og IT-service 2020

24. – 25. november på Scandic Falconer i København.

Du kan følge konferencen her