Nyhed publiceret 09/09/20

Service Desk og IT-service 2020- De 4 keynote-indlæg

”Never waste a good crisis” er et berømt Winston Churchill-citat, og det passer perfekt på Aarhus Kommune under Coronakrisen, hvor situationen skabte akut behov for omstillingsparathed, lynhurtige svar og løsninger, som lå uden for det kompas, man normalt navigerede efter. På konferencen fortæller Niels Højberg og Jesper Dannerfjord, hvordan de knækkede den nød.

Klavs Bruun Jørgensen har en lang karriere bag sig som håndboldspiller og træner. Han har oplevet, hvordan Ulrik Wilbek og en række andre trænere har arbejdet med de hold, han har spillet på. Og han har efter den aktive karriere selv været i trænerrollen. Først i Team TVIS Holstebro, siden for damelandsholdet. I sit indlæg fortæller Klavs om det team, man ofte starter med… om spillere, der performer, men også om slaphed, dårlige vaner og egoisme. Om hvad han gør for at få alle med.

Elvinas Didika er chef for Danske Banks Global Service Desk. Han vil på konferencen opdatere os om det stort anlagte Service Desk AI-projekt, som blev præsenteret på konferencen i 2018. Projektet er nu i drift, og vi får med live eksempler at se, hvordan problemer løses med AI som redskab. Og vi får et sneak peek ind i fremtiden – hvor langt kan den Watson-baserede AI teknologi bringe os?

Pandoras skift af hosting-partner vakte opmærksomhed i medierne, og med god grund. Når man skifter, river man noget af sig selv op med rod, og i Pandora tænkte man sig grundigt om, inden man gik i gang. I dette indlæg vil du høre Christa Wulffsberg og Bo Rydicher fortælle om begrundelserne for den strategiske beslutning og om processen frem mod valget af den nye hosting partner.

Læs mere og tilmeld dig her