Nyhed publiceret 11/09/20

En professionel Service Desk- sætter brugeren i centrum!

IT-medarbejdere er både dybe teknikere og professionelle servicemedarbejdere. På kurset ”IT Service Excellence” sætter vi fokus på service. Du får stærke redskaber til at spotte de persontyper, du møder i din Service Desk. Du lærer at matche dine brugeres servicepræferencer, og du får tilfredse og loyale kunder.

Dette kursus finder du den 5. - 6. november i København, og den 18. - 19. november i Aarhus. Læs mere og tilmeld dig her

De teknikker, som du lærer på kurset, kan du afprøve i praksis i ”Customer Drive” simulationsspillet. Eller du kan køre Customer Drive inden kurset for at få hands-on på de udfordringer, som kurset træner dig at håndtere. I spillet arbejder du i et biludlejningsfirma, Customer Drive, hvor du i realistiske situationer kan afprøve dine evner til at håndtere de forskellige kundetyper, som du møder der – og som ligner de kundetyper, du møder i din IT Service Desk.

Læs mere her