Nyhed publiceret 14/01/20

Glem ikke at holde dine kompetencer i form!- Her er nogle gode bud, som du med det samme kan benytte dig af

Hos Westergaard kan du holde dig fagligt ajour. Vi har et stort, varieret kursusudbud indenfor ITIL®, PRINCE2®, SAFe®, Service Desk, DevOps og SIAM™. Og vi har specialistkurser inden for f.eks. IT Service Excellence, troubleshooting, Major Incident Management og IT-ledelse.

Her er nogle gode bud, som du med det samme kan benytte dig af:

Vil du videre fra ITILⓇ 4 Foundation, er der lige nu to videregående kurser: ITIL®4 Create, Deliver & Support, næste gang den 20-22 januar, er for dig, der bygger, drifter og supporterer IT-services og infrastruktur. Den 17-19 februar har vi ITIL®4 Direct, Plan & Improve, som er for dig, der styrer de teams, afdelinger og projekter, som har ansvaret for IT-services og infrastruktur.

NYT: Vi vil gerne minde dig om, at vi har etableret et online kursustilbud, hvor du får live-undervisning i et virtuelt kursuslokale. På det første onlinekursus, ITIL®4 Foundation den 27-28 januar, møder du Christian Blynø som instruktør.

ITIL®4 Foundation klassekurserne kører hver måned, de næste gange den 15-16 januar i København og 20-21 januar i Aarhus.

Har du brug for PRINCE2®-uddannelse har vi et Foundation-kursus den 27-29 januar, og vi kører et Total-forløb med både Foundation og Practitioner, som er komprimeret til 5 dage med start den 24. februar.

IT Service Excellence-kurset den 3-4 februar lærer du at spotte og håndtere de personer, du møder, og du kommer til at forstå dine egne reaktionsmønstre. Et kursus for alle, der har kontakt med kunder og brugere.

Er du Service Desk medarbejder, kan Support Center Analyst-kurset den 2-3 februar være interessant for dig. Her undervises du bl.a. i kanal- og henvendelseshåndtering, troubleshooting, kommunikation og stress- og konflikthåndtering.

NYT: For kommende og nye ledere - teamledere, afdelingsledere og projektledere - har vi etableret  Aspiring Manager-kurset den 3-4 marts. Kurset sætter fokus på det skift i mentalitet, som følger med lederrollen, og det giver dig en fundamental forståelse for kunsten at levere IT-service. Instruktøren er Noel Bruton, som med stor succes talte om emnet på ”Service Desk og IT-service” konferencen i november.

Flere kurser og datoer

Har du brug for sparring eller gode råd, er du velkommen til at ringe til os på 45881216 eller skrive til os på info@westergaard.dk

På billedet herunder ses Westergaard-instruktør Merete Lykke i en undervisningssituation