Nyhed publiceret 27/01/20

IT-leder, se her!

Mange IT-ledere har svært ved at håndtere skiftet fra tekniker til leder. De fortsætter som bedre betalte teknikere eller bliver boss i stedet for organisator. Det er bare svært at være leder, hvis man ikke leder eller har svært ved at forlade sin gamle rolle.

På dette kursus lærer du, hvordan lederrollen skal spilles, og du får værktøjerne til at håndtere nogle fundamentale ledelsesmæssige udfordringer. Du skal skifte fra konkrete, operationelle udfordringer som teknik, problemer og løsninger til mere abstrakte færdigheder som situationsanalyse og lederskab. Du skal kunne tale med forretningen og håndtere krav og forventninger, som udspringer af forretningens behov. Du skal forstå og håndtere de mange leverandører og partnere, som bidrager til din afdelings leverancer. Og ikke mindst skal du kunne håndtere den evige konkurrence mellem operationelle opgaver og projekter.

Instruktøren er engelske Noel Bruton, som er kendt for sine bøger og indsatser på mange ITSM-områder. Sidst vi mødte ham i Danmark var han på Service Desk og IT-service konferencen i november, hvor han høstede stort bifald og en meget høj deltagerevaluering. En kapacitet, som det er en glæde at bringe til Danmark.

Læs mere

Tilmeld